15 Eylül 2010

Meyve Salatasi

MEYVE SALATASI


malzeme
  • yarim muz
  • 1 tane elme
  • üzüm
  • 1 tane armut
  • yarin dilim karpuz
  • yarim dilim kavun
  • yarim portakal
  • ananas (konseve kullandim )
  • yarim cay bardak portakal suyu
  • 4-5 yaprak taze nane
  • 2 yemek kasik üzüm pudra seker
  • üzerlerine börtlen ve taze nane

hazirlanisi

  • Portakali soyup zarli kabugunu cikartin.
  • Elma ve armutun kabugunu soyun küp ,küp dilimleyin.
  • Naneyi incecik icersine dograyin
  • Karpu ve kavunuda kücük dilimleyin.
  • Üzüm ve varsa diyer meyvelerde olur.
  • Ben konsevesini kullandim ananasin.
  • Portakal suyunda üzüm pudra sekerini cirpip salataya katip karistirin.
  • Kaselere koyup üzerlerine nane ve börtlenle servis yaptim.
  • En az 6-7 kase cikiyor salatasi
  • En az üzeri kapali buz dolabin da yaklasik yarim saat beklerse soguk dahada güzel oluyor.

11 yorum:

hanife dedi ki...

of of ne güzel bir sunum çok fazla meyve sevmeyen ben bile gözümü alamadım eline sağlık

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

kaymakla enfes olur albenisi çok bir salata olmuş ellerine sağlık selamlar

Hilal dedi ki...

ellerine sağlık Gülcan harika görünüyor. yemek için hazır meyve ne hoş

kalpkurabiye dedi ki...

çokk renkli çookk güzel görünüyor ellerine sağlık arkadaşım:)

Unknown dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor. Tam renk cümbüşü olmuş. Ellerine sağlık

özlem dedi ki...

ne güzel bir sunum bu böyle. ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Canım tam bir görsel şölen olmuş
ellerine sağlık öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Canim arkadasim... Senin de ellerine saglik.... Sevgilerimle, kolay gelsin...

anneanneninemekleri dedi ki...

Muhteşem bir görüntü,yaz ayları için çok güzel bir ikram,gerçi kışında çok güzel olur.Kısaca nefis bir sunum.Ellerinize sağlık.

Gülcan dedi ki...

aman tanrım oneydi öyle resmen sğzımın suyu aktı.

uyar-dan dedi ki...

çok güzellll ellerine sağlık arkadaşım türkiyeden kucak dolusu sevgiler