1 Eylül 2010

NOHUTLU ARPACIK CORBASI

nohutlu nefis bir makarna corbasi
malzeme
  • yarim su bardak arpacik makarna
  • yarim yemek kasik kirmizi biber salcasi
  • 1 yemek kasik domates salcasi
  • haslanmis 2 su bardak nohut
  • 3 yemek kasik tere yag
  • tuz
  • 3 su bardak et suyu
  • 2 su bardak su
  • 1 tatli kasik nane kurusu
  • yarim limon suyu

hazirlanisi

  • Yagi tencereye yagi kati salca lari ilave edip kavurun.
  • Suyunu et suyunu katin kaynamaya baslayinca makarnasini katin icine.
  • Önceden hasladiginiz nohutu da ilave edin.
  • Tuzunuzu nane ve limon suyunu da ilave edip kaynamaya baslayinca ocagin altini kapatin.

11 yorum:

fuat gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık. Şifa dolu bir lezzet. Hayırlı iftarlar.

Saygılar.

öznur-ata dedi ki...

selam..ben pek çorba yapmayı beceremiyorum..bunu denemeliyim ama.nefis görünüyor ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

Merhabalar canim arkadasim.... Seni ve harika tariflerini cok özlemisim.... Son 6 haftadir yayinladigin tüm tariflerin icin ellerine saglik,,, Sevgilerimle,

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Arpa şehriyeyi bizde çok seviyoruz nohut ile nefis olmuştur eline sağlık Gülcancığım sevgiler.

Adsız dedi ki...

Ellerine saglik gülcan ablacim...

Sevgiler

mine dedi ki...

nohut arpa şehriyeyi daha önce hiç kullanmamıştım yazıyorum aklımın bir köşesine ellerine sağlık canım

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

iftarda çok güzel gider afiyet şeker olsun denemek lazım selamlar

Banu dedi ki...

Canım ellerine sağlık nefis ve değişik bir çorba olmuş... Sevgilerimle...

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ellerıne sağlık değişik !
Afiyetler olsun bereketi ile..

Sevgiler..

sevimin sayfasi dedi ki...

lezzet dolu bir corba olmus
ellerine saglik

evatolyesi dedi ki...

Nohutlusunu hiç duymamıştım ama nohutu severim yakıştığını düşünüyorum.
Sevgiler:)