21 Ekim 2010

Hindistan Cevizli Kurabiye

Hindistan Cevizli Kurabiye

malzeme
  • 250 gram margarin
  • 1 su bardak pudra şekeri
  • 1 su bardak hindistan cevizi
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • 2 tane yumurta
  • aldıgı kadar un
  • 3 yemek kasik nisasta
Yapılışı 
  •  Yumuşamış  margarini , hindistan cevizini , pudra şekerini, bir yumurtayı ve diğer yumurtanın sarısını bir kap içeriside iyice karıştırın.
  • Sonra nisasta ve unu, kabartma tozunu ve vanilyayı da karışıma ekleyerek yoğurmaya başlayın. Yoğurma işlemi bittikten sonra hazırlamış olduğunuz bu hamurdan küçük parçalar kopararak yuvarlayın. Yuvarlamış olduğunuz hamurların bir yüzünü önceden ayırdığınız yumurta akına batırın ve ardından hindistan cevizine bulayın. Hamur bitene kadar bu işlemi uygulayın ve tepsiye dizin. Üzeri pempeleşinceye kadar . 

9 yorum:

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

gecenin bu vaktinde kapatıyordum kurabiyelerini gördüm canım çekti ya ne yapayım dondurucudada yok en iyisi sabaha yapmak lazım. canım o güzel ellerine sağlık afiyet şeker olsun hayırlı cumalar şimdiden AEO...

fuat gencal dedi ki...

Hayırlı akşamlar, sizin için bloğumda bir süpriz hazırladım. Lütfen gelip alınız.

Saygılar.

Gülcan dedi ki...

valla şanahe görünüyorlar sabah sabah kahvaltı yapmadan daha açtım pc yi ama olmuyor böyle hayırlı cumalar

Unknown dedi ki...

Bu kurabiyeleri çok severim,çayla ne güzel gidiyor.ellerine sağlık canım,sevgiler.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel görünüyorlar.
Sevgiyle kal.

lezzet sefasi dedi ki...

kurabiyemi dedin hemd ehindistan cevizli harikaaa ellerine saglik sekercim
Sevgiler,Sefa

Fatoş Öztürk dedi ki...

Ellerine sağlık canım kurabiyeler nefis görünüyor.Sevgiler...

ugurbocegi1 dedi ki...

canim kurabiyeler cok nefis olmus ellerine saglik
benim türk blogum adresi yani blogcudan blogspota gectim
sevgilerimle
leyla
http://ugurbocegi1.blogspot.com

capisi dedi ki...

Madre mia , que ricuraaa, me llevo un trozo. un beso.