11 Haziran 2018

Kokostar pasta

Kokostar pasta




Kokostar pasta
Malzemeler
➡4 yemek kaşığı un
➡2 yemek kaşığı kakao
➡1 yemek kaşık sıcak su
➡üç tane yumurta
➡yarım paket kabartma tozu
➡Yarım su bardak toź şeker

Üzerine hindistan cevizli hazırlanışı
➡2 su bardağı Hindistan cevizi
➡bir paket krem şanti
➡200 milim çiğ krema
➡4 yemek kaşık toz şeker

➡Üzerine dökmek için soğuk bir çay bardağı süt


Hazırlanışı

ilk önce çiğ kremayı çırpıyoruz krem şanti ile birlikte katı bir kıvam alınca üzerine 2 su bardağı Hindistan cevizine ve vanilya şekeri ve toz şeker i katıp iyice karıştırıyoruz.

Üzerinin çikolatalı harcı için malzemeler

➡200 milim çiğ krema
➡150 gram  bir paket sütlü çikolata
Ettiriyoruz çiğ  sıcak kremanın içerisine çikolatayı Katip küçük bir tencerede karıştırarak erimesini sağlıyoruz

Cocostar Pasta

Öncelikle pandispanyayı hazırlayım. Bunun için yumurta ve şekeri karıştırma kabına alıp, köpük köpük olana kadar yaklaşık 4 dakika çırpın.
 1 yemek kaşığı sıcak su ekleyip karıştırın. Kakao un ve kabartma tozunu eleyerek, karışıma ekleyerek spatula ile karıştırın.
Pasta kalıbının tabanına fırın kağıdı koyup kenarlarını kesin
Hamuru   kelepçeli kalıba döküyoruz.
180 derecede 20 dakika kadar pişirin. Fırından almadan önce pandispanyaya bir kürdan batırarak içinin hamur olup olmadığını test edin. Kürdan kuru çıkıyorsa pandispanya olmuş demektir. Pasta kekinin Üzerine soğuk bir çay bardağı sütü her tarafına eşit şekilde dökelim .
Pandispanyayı Ben kek kalıbının içerisinde bıraktım zaten çemberli bir kalıp kullandım kalıp.
Üzerine coco star kremayı döküp yayın. Dolaba kaldırıp yaklaşık bir saat bekletin.
 Ganajı kokostar pastanın üzerine döküp yayın. Pastamız dolapta en az 2 saat dinlenmeli.
Ben akşamdan yaptım diğer günün iftar için yaptım çok da güzel leziz bir pasta denemenizi tavsiye ederim Çok kolay da yapamam
Üzerine Ben Antep fıstığı serpiştir dim siz isterseniz Hindistan cevizi veya fındık badem veser pişirebilirsiniz süsleme yapabilirsiniz.Afiyet şifa olsun!

Hiç yorum yok: