11 Ocak 2011

PEYNIRLI EKMEK

PEYNIRLI KÜCÜK EKMEKLER


MALZEME
  • 1 kilo un
  • 1 tane 40 gramlik yas maya
  • 2 cay kasik tuz
  • ilik su
  • 2yumurta sarisi ve 2 yemek kasik süt üzerisi icin
  • ici icin beyaz 55 yagli peynir
hazirlanisi
  • Mayayi ilik sudan biraz ekleyip eritin.
  • Unu ve tuzunuda ilave edip yavas sudan katarak icersine yumusak bir hamur yugurun .
  • Cok civik degil ama civika yakin bir kivam .
  • Üzerini kapatip mayalanmasi icin 30 dakika birakin.
  • Hamurdan esit parcalr bölün.
  • Peyniri küp ,küp dograyin hamurun orta yerine penir koyup avucunuzda yuvarlayin.
  • Hamur elinize yapismamasi icin elinize sivi yag damlatin.
  • Sarisini yumurtanin icersine  2 yemek kasik sütle cirpip ekmeklerin üzerlerine sürün.
  • 170 derecede pisirin.
  • Katiksiz yine bilecek cocuklara okula konula bilecek bir ekmek
  • Ben eskisi kadar bloguma zaman ayaramiyorum kizlarim okullari calisiyorum yarim gün.Ev de zaten is herzaman var .Bu  yil belki eskisikadar yayinlayamam yaptiklarimi külo sorunuda var biraz hamur islerine ara vermem lazim.Degisik tariflerim olursa yada benim cok sevdigim tatlar sizlerle paylasirim.Arkadaslarimin yaptilarina bloglarina ugrar bakarim.Hepinize saglikli huzur dolu bir yayam diliyorum .

19 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

canım ellerine sağlık ekmekcikler nefis görünüyorlar:)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Nasıl güzelll böyle.

Liana10 dedi ki...

Cok guzel!

sarkaç dedi ki...

Cücükleri çok sevdim.
İşlerinde kolaylıklar...

Lezzet Adası dedi ki...

ellerine sağlık ablacım çok güzel görünüyorlar yanında bir bardak çay süper olur :) sevgiler...

etamincikizlar dedi ki...

canım ellerine sağlık.. sevgiler

evatolyesi dedi ki...

Ellerinize sağlık insana hayat ve şartlar neyi gerektirirse onu yapması gerekiyor kolaylıklar diliyorum
Sevgilerimle:)

Unknown dedi ki...

Canim benim, ellerine saglik... Haftada bir yayin yapsan o da yeter ama tamamen birakma sakin blogunu... Sevgilerimle, iyi aksamlar arkadasim...

vintageduygular dedi ki...

Cok nefis görünüyor! Ellerinize saglik. ;)

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

mmmh cayima cok güzel eslik ederdi simdi.. olsada yesem:) ellerine saglik canim nefiss görünüyorlar..sicacik sevgilerimle..

Avrupa'da yasam dedi ki...

nefs sicak sicak ekmek canim cekti yine kilo deme ne olur bu aralar aldi basini gidiyor.öpüyorum sevgiler...

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık ben de sık sık yapaım bu tür hamurişlerini ama dediğin gibi kilo sorunu oluyor canım.

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık......afiyet şeker bal olsun:))

Pembe Tatlar dedi ki...

Gülcancığım canım ellerine sağlık nefis gözüküyr...

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık canım , çok nefis görünüyorr ,

YeMeK vAkTi dedi ki...

Canım ellerine sağlık sıcak sıcak olucak şimdi nede güzel yenir:)

Adsız dedi ki...

günaydin canim ellerine saglik cok nefis olmus ekmekler
sevgilerimle
ugurbocegi1

emelce yemek dedi ki...

cücükler harika görünüyor

PaSaSofraM dedi ki...

arkadasim öncelikle tarifin mükemmel görünüyor ellerinize saglik söylemek istiyorum ve bir soru sormakda istiyorum:)

izlediklerimiz bloglari resimleriyle ben ekleyemiyorum sayfama bana yardimci olabilirmisin