9 Ocak 2011

cikolatali hindistan cevizi kurabiyelerim

Hindistan cevizi badem karisimi kurabiyelerim

 malzeme
  • 4 tane yumurta beyazi
  • 250 gram hindistan cevizi kurusu
  • 150 gram badem kalin cekilmis kabuksuz
  • 1 tatli kasik nes kaffe
  • 1 tane vanilya sekeri
  • yarim su bardak toz seker
  • 2 yemek kasik un
üzerine
  • 40 gram sert cikolata
  • kavrulmus findik
hazirlanisi
  • Yumurta beyazini ilk önce cirpin beyaz köpük oluncaya kadar
  • Seker ,vanilya sekerini ve nes kaffe ilave edip icersene devam cirpin.
  • Un , baden ,hindistan cevizinide kadip elinizle yugurun.
  • Ben koflet kalip kullandim olmasada olur firin kegidinin üzerine elinizle seklini verip tepsiye siralayin.
  • önceden isitilmis 170 derece üzerleri pembelesen deyince pisirin.
  • Cikolatanin icersine 1 yemek kasik süt katip eritin kücük bir tencerede.
  • Kurabiyerler soguyunca 1 er tatli kasik cikolata dan üzerlerine koyun.
  • Cikolatanin üzerine findik birakin .
  • Hem kolay hemde cok güzel bir lezletli .
  • Yumurtanin sarilarini kullaninca yaparim bu tür kurabiyeleri .Beyazida deyerlendirilmis oldu böylece.Sizler findik, ceviz ,badem ,antep fistigi bu tür malzemelerlede hazirlaya bilirsiniz .

14 yorum:

Avrupa'da yasam dedi ki...

canim arkadasim ne güzeldir simdi onlar afiyet olsun.denemek isterim ama senin gibi yapamam herhalde.ellerine saglik sevgi dileklerimle...

Dely dedi ki...

SE ven muy ricas esta galleta, seguro que a mi marido le encantan ya que le gusta mucho el coco.
Unas fotos estupendas. Me quedo por tú blog y así visitarte.
Un besín.

Fatoş Öztürk dedi ki...

Nasılsın canım:)
Kurabiyeler nefis görünüyor ellerine sağlık.Sevgiler...

Pembe Tatlar dedi ki...

Gülcanım ellerine sağlık nefis nrfis....

Unknown dedi ki...

Günaydinlar canim benim, epeydir ugrayamadim, ne cici mamalar hazirlamissin, ellerine saglik... Sevgilerimle, güzel bir hafta diliyorum...bi

dokuzuncubulut dedi ki...

Çok güzel olmuşlar arkadaşım. Tam sevdiğim gibi:)) Bir fincan bol sütlü kahve ile ne güzel yakışır...
Ellerine sağlık olsun.

umutluhayat dedi ki...

ellerine sağlık gülcancım nefis olmuş.sevgiler.

kalpkurabiye dedi ki...

canım ellerine emeklerine sağlık..
çok güzel görünüyorlar..
şekillerine bayıldım..

HATİCE dedi ki...

ellerine emegine sağlık canım ablam nefis görünüyorlar badem yerine ceviz koysam nsl olur sence...

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

tarifin içine düştüm ellerine sağlık canım çok ilgimi çekti kısa zamanda denemek isterim selamlar.

TuruncuTatlar dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım çok lezzetli görünüyorlar.sevgiyle kal..

PaSaSofraM dedi ki...

slm arkadasim kurabiyelere bayildim ellerine saglik. seni mimliyorum sayfama gelirmisin canim

Özgen dedi ki...

Merhaba elinize sağlık çok harikalar.Yumurta akları için çok ideal olmuş sevgiler...

Liana10 dedi ki...

Super!