15 Şubat 2011

Çikolatalı Muffins

  
malzemeler
  • 100 gram cikolata  kiriklari ( ben milkayi küp küp dogradim )
  • 300 gram un
  • 2 tatli kasik kabartma tozu
  • yarim tatli kasik
  • ½ çay kaşığı karbonat
  • 1 tutam tuz
  • 2 yumurta
  • 150 gram tereyağı
  • 80 gram  şeker
  • 250 ml süt
Hazırlanışı
  • Milka sütlü cikolatayi iri rendeleyin ve ya dograyin .
  • Un, kabartma tozu bir kapta karbonat , tuz ve çikolata karistirin.
  • Başka bir kapta,mikselen yumurta, tereyağı, şeker ve süt cirpin.
  • Un karışımı ekleyip devam cirpin.
  • Kegit formlarin icersine 3 er yemek kasik harcinizdan katip silikon formlara kegitlari yerlestirin.
  • Böylece kekler daha düzgün oluyorlar .
  • Eger silikon formlariniz yoksa kegitlari cok doldurmayin  2 yemek kasik yeterli olur .
  • önceden isitilmis firinda yaklaşık 20 dakika pişirin.
  • 10 dakika sonra kürdan batirin tam orta üzerlerine ki daha düzgün yukari dogru kabarsinlar .

4 yorum:

Öcal-Mutfak-Esra dedi ki...

gece blog gezmek hakikaten iyi değilmiş :). helede senin blogunu gezince karnım açlık sinyalleri veriyor gülcancım .muffinlerin görüntüsü çok güzel ,lezzetini tahmin edemiyorum bile.ellerine sağlık cnm

yeşim dedi ki...

nefis görünüyorlar canım.elerine yüreğine sağlık.bol lezzetli güzel bir gün diliyorum.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Ne hos kabarmis muffinlerin, ellerine saglik canim benim... Ayrica o isten ve samimi yorumuna cok tesekkür ediyorum Gülcanim... Sevgilerimle, kolayliklar diliyorum...

YeMeK vAkTi dedi ki...

Harika kabarmış..Ellerine sağlık canım