21 Eylül 2011

KABAK MÜCVERİ


malzemeler
  • 6 -7 yemek kasik un
  • 1 kasik nisasta
  • 3 tane yumurta
  • 1 demet taze yesil sogan
  • taze nane 7-8 yaprak
  • 3 tane orta boy kabak
  • 2 dis sarimsak
  • karabiber
  • tuz kirmizi pul biber
  • 1 demet maydanoz
  • 1 cay kasik kabartma tozu
  • kizarmak icin ay ciek yag
hazirlanisi
  • Kabaklarin cekirdekli kismini kasikla cikartip rendeleyin.
  • Derin bir kabin icersinde yumurtalari cirpin .
  • Maydanoz ve naneyi yıkayıp kuruladıktan sonra ince ince kabagin icersine  dograyın.
  •  Rendelenmiş kabaga taze sogani incecik dograyin.
  • Yesiliklerle yumurtayi karistirin
  • Nisastayi,kabartma tozunu  unun icersine katin unu  azar azar yesilliklerin üzerine  katarak karıştırin.
  • Koyu bir kivam elde edin  akıcı bir kıvam elde edince tuz ve karabiberi ekleyip iyice karistirin .
  • Teflon tavaniza yagi katip kasikla kizarmis yagin icersine karisimdan bir er kasik koyup kizartin. 

12 yorum:

Unknown dedi ki...

selam günaydın mücverle benim pek aram yok ama annem çok sever bunu, ben bir türlü sevemiyorum :(

olsada yesek suzan dedi ki...

gülcanım yaaa sen ne yaptın sabah sabah gözüm kaldı şimdi, çok severim çünkü ellerine sağlık canım...

mutfagabuyrun dedi ki...

canım istedi şimdi görünce.çok severim canım.ellerine sağlık.sevgiler.

SULTANLARIN DÜNYASI dedi ki...

kabak pek yenmez bizim evde ama mücveri severiz özellikle fırında yağsız olursa ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor

otuzundansonra dedi ki...

mücvere bayılırım,ellerine sağlık.çok güzel görünüyor

durutarifler dedi ki...

Oğlum bayılır. Ellerine sağlık.
Sevgiler

muhabbetsofrasi dedi ki...

bayılırım helede çayın yanında

eline sağlık olsun

ıhlamurcum dedi ki...

Mücveri çok severim, hatta benim blogda da 2 tane tarif var. Ama nişasta ve sarımsak çok enteresan geldi. Denemeliyim, elinize sağlık

Adsız dedi ki...

ablacım ellerine sağlık bende çok severim mücveri birde 1 kaşık sirke koyarsan malzemenin içine yağı içine çekmiyo kızları ve seni öptüm... kuzen hatice...

bırtutamkekik dedi ki...

canıımm mücver enfes görünüyor:)elklerine sağlık...
ama asıl son payalşımın olan rulo passta aldıı götürdü benii :)
ama yorum yazamadım altına....
bi sorun mu war yorum ayarlarında...
bi bak istersen...
sevgilerimle...

Şirince Tatlar dedi ki...

canım rulo pastana bayıldım ne güzel yapmışsın çok nefis görünüyor ellerine sağlık bende beklerim:))

Adsız dedi ki...

Abla tarifler harika takip ediyorum ellerine sağlık.fatma ben