23 Eylül 2011

rulo pasta















malzemeler


  • 4 tane yumurta 
  • 1 su bardak toz seker 
  • 5 corca kasik tepeleme un
  •  5 corba kasik toz seker 
  • 1 tane kabartma tozu 
  • 1 yemek kasik su 
  • yarim cay bardak ay cicek yag
  • 1 tane vanilya sekeri
ic kiramasi icin malzeme


  • 1 paket kirem santi toz halinde
  •  1,5 paket soguk süt 
  • 3 yemek kasik börtlen receli
  • cekilmis badem


hazirlanisi


  • Önce soguk sütle kirem santiyi cirpin.Buzdolabinda üzuerini kapatip yarim saat bekletin
  • Yumurtayi derin bir cirpma kabin icersine alip cirpin.
  • Sekeri katip devam cirpin.
  • Ay cicek yag ,su ve vanilya sekeri ekleyip devam cirpin.
  • Ununun icersine kabartma tozunu karistirip yavas ,yavas ekleyip cirpin.
  • Tepsinize firin kegidi koyup hamuru üzerine döküp önceden isitilmis firinda 175 derecedeüzeri hafif pembelesinceye kadar pisirin.
  • Kek firindan cikinca sogusun ki kirema yi hemen sürerseniz erir ve toparlayamassiniz,
  • Santiyi kekin üzerine spatula ile sürün bir miktar üzerisi icin ayirin
  • Recel li cay kasigi ile kiremsantinin üzerine dökün.
  • Kekin bir ucundan baslayip rulo yapin.
  • Üzerine kalan kiremayi spatula ile sürün recelde karistirin az miktarda üzerinin kiremasina .
  • Ben badem kiriklari döktüm pastamin en üs kismina .
  • Buz dolabinda 2-3 saat dinlendikten sonra sevis yapin cok kolay ve nefis bir pasta.

11 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik olsun arkadasim,
vazgeçemedigimiz bir pasta çesidi,rulo pasta degilmi :)
sevgiler...

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Canim harikasin vallaha nefis ötesi gözüküyor :)ellerine kollarina emegine saglik....

Mutfak Dili dedi ki...

Eline saglık. Bir ara bu tarifden başka bir tarif bilmiyormuşum gibi sürekli yapıyordum. Şimdi de acaba tutarmi diye cesaretim yok yapmaya. Yapmam gerek.
Bu gün sizin peynirli poğaça tarifini yaptım harika oldu
Teşekkürler..

Adsız dedi ki...

Rulo pasta hele meyveli çok severim. Ben genelde vişneli yapıyorum. Böğürtlenle de nefis olduğuna eminim. Ellerinize sağlık.

otuzundansonra dedi ki...

Ellerine sağlık canım,yine döktürmüşsün .

KİZHATCE dedi ki...

eline sağlık gülcan cığım,pastan lütfen beni yeee diyor :) sevgiler...

made in funda dedi ki...

çok güzel görünüyor gülcancığım.ye benii diyor.ellerine sağlık...

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ama bu çok güzel bir görüntüüü harikasın canım harika
sevgiler

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

eline emeğine sağlık selamlar canım öpüyorum.

LEZZETİKRAM dedi ki...

ne güzel olmuş ellerine sağlık :)

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

dayanamadim buraya bir daha yorum yapacam harika harika ya ne kadar canim cekti anlatamam yapsammi diye düsünüyorum hatta :)