25 Eylül 2011

tavuk taslica kavurmasi

malzemeler
  • 1 kilo tavuk taslicasi
  • 3 tane kuru sogan
  • tuz
  • kara biber
  • 3-4 yemek kasik ay cicek yag
hazirlanisi
  • Taslicalari temizlenmis aldim.
  • Tekrar yagli kisimlarini kestim ve iyice yikayip dogradim.
  • Sogani soyup küp ,küp dogradim .
  • Bir teflontavaya yag koyup soganlar hafif pembelesince taslicanin suyunu iyice süzdürüp tavanin icersine birakin.
  • Biraz kavurun beraber  üzerine tuzunu ve karabiberini ekleyip tavanin kapagini kapatip orta hateste pisiruin.
  • Ben yaninda bulgur pilavi ve taslica sevmeyenler icin tavuk servis yaptim .

9 yorum:

made in funda dedi ki...

mükemmel ötesi bir görüntü.tebrikler...

Unknown dedi ki...

tavuk etini hep sevmişimdir yumuşacık ellerine sağlık canım sevgiler

LeylaK dedi ki...

etle aram pek yok da, o bulgur pilavı beni cezbetti :) çoook severim çok. Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

bırtutamkekik dedi ki...

her zamanki o enfess sunumm:))
cann alıcı resimler:)
ellerine sağlık canım...
sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

ABLACIM ELLERİNE SAĞLIK BENDE ÇOK SEVERİM TAŞLIĞI.. NASILSIN ÖZLEDİM SİZLERİ.. PAŞACIK SİTESİNE YENİ RESİMLER KOY ARTIK ÖPÜYORUM KUZEN HATİCE...

otuzundansonra dedi ki...

nefis gözüküyor,ellerine sağlık.

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

canim tavuk taslicasi nedir hic duymadim daha önce.

Unknown dedi ki...

mmmm nefis olmuş canım,ellerine emeğine sağlık..
Kekinden de aldım bir dilim :)
Sevgilerimle..

seyabb dedi ki...

Tavuk taşlığa bayılırım.Uzun zamandır bu kadar güzel bir yemek bloğu görmemiştim.Tüm lezzetler evetttt bunu da yapmalıyım dedirtiyor.Gül de en sevdiğim çiçektir.Kısacası harikasın kardeşim.