11 Ekim 2011

Kurutulmuş yeşil fasulye

 
malzemeler
  • 300 gram kadar kurutulmus fasüyle
  • 4-5 tne kurutulmus kuru domates
  • 4-5 yemek kasik kadar
  • tuz
  • 2 dis sarimsak
  • 2 yemek kasik domates salcasiay cicek yag
  • 1 tane kuru sogan
  • karabiber ve pul biber

hazirlanisi
  • ilk önce kurutulmus fasülyeyi bir tasimlik haslayip suyunu süzdürün.
  • Domates kurularini kaynar suya islayin ve dograyin
  • Tencereye yagi katip soyup dogranmis soganlari kavurun.
  • Domates kurularininda suyunu süzüp tencereye ekleyin Daha önceden hasladiginiz fasülyelerinde suyunu sIkip tencereye salcayla birlikte ekleyin .
  • 2-3 dakika kavurun beraberce sonra sarimsagi tuzunu baharatinizi katip da ekleyip 2 bardak su ekleyin tencereye kapagini kapatip orta hateste pisirin.

14 yorum:

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Bunun yemegi gercekten güzel oluyor. ellerine saglik nasilda canim cekti gece gece :)

bırtutamkekik dedi ki...

nasılda güzel göründü gece gecee canımm yaa:))
kendimi mutfağa atmamak için zorlayıp dururken tamda...
ellerine sağlık...
detayları ve tarifi bekliyorumm inşallah...
gönül dolusu sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

of ben çok severim yeşil fasulyeyi ama zeytinyağlı olacak :) buda çok güzel görünüyor ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Canım benim enfes olmuş ellerine sağlık öpüyorum.

olsada yesek suzan dedi ki...

çok severim ben çok lezzetli olur gerçekten annemlerde kuruturlar böyle fasulyeyi, ellerine sağlık canım çok güzel olmuşlar...

mutfagabuyrun dedi ki...

bizde kuruttuk ama henüz pişirmedik.harika olur bilirim.helede yufka ekmeğiyle yemesi başka güzeldir canım.ellerine sağlık.sevgiler.

NİRVANA dedi ki...

ellerine saglık canım ben cok seviyorum sebze kurusunu...sevgiler...

kalpkurabiye dedi ki...

kayınvalidem de kuruttu bakalım nasıl olacak ben de ilk kez tadacağım bu yıl:))
ellerine sağlık canım:)

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim benim...

PaSaSofraM dedi ki...

slm canim cok seviyorum kurutulmus fasulyeyle yapilan yemekleri ellerine saglik nefis görünüyor, Rica etsem bu güzel taarifini etkinligime yollarmisin??
hayirli aksamlar

Disalce dedi ki...

ımmhh..çok severim bu yemeği.hatta yufka ekmekle yemeye bayılırım..ellerine sağlık..

nisamla dedi ki...

ama canım ,istedi :)harika görünüyor

LEZZETİKRAM dedi ki...

fasülyeyi çook severim ,ellerine sağlık :)

LeylaK dedi ki...

şu kurutulmuş fasulyeyi bi merak ediyorum bi merak ediyorum anlatamam :) ellerine sağlık.


Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...