31 Ekim 2011

portakalli ,patatesli ,kereviz



 

malzemeler
  • 3 tane portakal
  • 1 tane limon
  • 1 tane kezeviz
  • 4-5 tane patates
  • 1 tutam dere otu
  • 3 tatli kasik sebze tozu tuz ot (vegater kullaniyorum )
  • 3-4 yemek kasik zeytin yagi
  • 1 bardak kaynar su
hazirlanisi
  • Kezevizin kabugunu soyup yikadiktan sonra küp küp dograyip limon suyu üzerine gezdirin  ve karistirin kararmasin.
  • Patatesin kabugunu soyup küp ,küp dodrayin .Bir derin tencereye Patates ve limonlu kerevizi koyup üzerine 3 tane portakalin suyunu sIkIp gezdirin.
  • 1 bardak kaynar su vegaterinizi ve yagi üzerine gezdzrip tencerenin kapagini kapatip orta hateste pisirin.
  • Patatesi kontrol edin pismisse ince kiyilmis dere otunu ekleyip karistirip ocagi kapatin servise hazir afiyetler olsun .
  • Soguyuncada salata yerine servis ede bilinecek güzel bir sebze yemegi  portakalli,patatesli ,kereviz .

11 yorum:

Unknown dedi ki...

ne kadar güzel görünsede hiç sevmiyorum kerevizi :((

Pembe Tatlar dedi ki...

Gülcanım sunum süper yaaa bayıldım renklerin bütünlüğüne ellerine sağlık canım mutlu bir hafta diliyorum :)

Federica Simoni dedi ki...

mmmmmmmmm..che buono!

balböcükleri dedi ki...

ımmmmm nefis görünüyor

Sevil Şahin dedi ki...

Gülcancım ellerine sağlık afiyet bal olsun
Sevgiler

Hayatın Tatları dedi ki...

ayy bi yapmak kısmet olmadı. ellerine sağlık süper görünüyorlar :)

NİRVANA dedi ki...

ellerine saglık ben cok özledim valla kerevizi esim sevmiyor ama bir ara yapıcam mutlaka...sevgiler...

TuruncuTatlar dedi ki...

ellerine sağlık sağlıklo bir tarif sevgilerle..

iPeK dedi ki...

merhaba,uzun zamandır blogunuzu takip ediyor ve bende evde amatörce uygulamaya çalışıyorum sizden ricam fotografları bıraz fazlalastıramazmısınız,özellikle yapım asamasında tesekkurler.

Aynur dedi ki...

Selam Gülcancığım eline sağlık canım bende aldım pişiricem ama seninkinde soğan yokmu? görüntüsü süper eminim lezzetide öyledir afiyet olsun
Sevgilerimle

Unknown dedi ki...

Selam Aynurcugum ben sogan katmadim ama neden olmasin soganda kullana bilirsiniz .Sogudugu zamandaha güzel oluyor salata gibi bu yüzden sogan belkikoka bilir .Sevgiler canim öptüm.