15 Ekim 2011

un kurabiyesi


malzemeler
  • 250 gram tere yag
  • 250 gram patates unu
  • 125 gram pudra sekeri
  • 250 gram bugday unu
hazirlanisi
  • malzemeleri hepsini bir derin kabin icersine alip yuguruyoruz .
  • Tereyag önceden buzdalabinda cikartin oda sicakliginda olsun daha kolay yugurursunuz.
  • Yugurdugunuz hamurun üzerini kapatip serin bir serde 20 dakika bekletip tekrar yugurun iyice .
  • Kücük parcalar kopartip yuvarlayip tepsiye siralayin.
  • 180 derecede 15 dakika kadar pisirin .Soguyunca üzerine pudra sekeri döküp servis yapin .UN KURABiYESi

11 yorum:

Gülcan dedi ki...

ablacım bende dünyapayım dedim ama fazla kızartıyorum diye yapmadım ellerine sağlık. sevgiler.

Gönülünce dedi ki...

Küçük küçük çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık...

Sevgiler...

Sabahattin Gencal dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
emelce yemek dedi ki...

Parates unuyla hic denemedim,bir de oyle deneyeyim ,eline saglik

Tijen dedi ki...

Ah çocukluğumuz! Un kurabiyesi bana hep o günleri anımsatır.

lezzet sefasi dedi ki...

Cokk severim cokkk
elelrien salik gulcan

LaMa dedi ki...

ben de de un kurabiyesi gibi ama sivi yagli, kismen masum kurabiyeler var bugun. PAtates unu da guzel olmustur mutlaka,ellerine saglik

Banu dedi ki...

Ellerine sağlık Gülcancım en sevdiğim kurabiyedir ve püf noktası patates unu tarifi not ettim afiyet şeker olsun... kocaman sevgilerimle...

Aynur dedi ki...

Gülcanım ellerine sağlık uzun zamandır uğrayamadım sana kusura bakma ama sende gelmiyorsun özlettin:) ben gelmeyeli muhteşem lezzetler eklemişsin maşaallah bu kurabişler de nefis olmuş görünüyor ancak ben patates unu hiç kullanmadım lezzetini nasıl etkiliyor acaba? bulabilirsen denemek isterim
muhabbetlerimle

LeylaK dedi ki...

oh süper olmuş. ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

Adsız dedi ki...

Bayilirim un kurabiyesine. Harika görünüyorlar, ellerine saglik canim.