6 Kasım 2011

♥♥♥♥HAYIRLI HUZUR DOLU BAYRAMLAR Bayramınız kutlu olsun.♥♥♥♥

♥♥♥   Bayramınız kutlu olsun.   ♥♥♥
Bir avuç dua, bir kucak sevgi, sıcak bir mesaj kapatır mesafeleri, birleştirir gönülleri, bir sıcak gülümseme, bir ufak hediye daha da yaklaştırır bizi birbirimize. Kalbiniz nur, eviniz huzur dolsun.En delice esen seher yeli, en güneşli günler, en parlak gecedir bayramlar. Kurban Bayramınız kutlu, her şey gönlünüzce olsun. Kurban Bayramınız bereketli olsun!



 



Aksamdan tatli ve kurabiyelerimi hazirladim .Seker pare ve tulumba tatlisi yaptim .Bademli nisastali kurabiye ve cevizli misir ekmekde hazirladim yarin bayram sabah kahvaltisinda annemlerdeyiz . Sonra bizden yasca büyük olan tüm  komsu ve akrabalarimizi ziyaret edecigiz.Tüm insanlara saglik huzurlu bir bayram diliyorum tüm dualariniz kabul olsun sevgiler büyüklerin ellerinden kücüklerin gözlerinden öpüyorum ♥♥♥♥

malzemeler
  • 250 gram  margarin
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • 4 yemek kaşığı irmik
  • 2  tane yumurta
  • 500 gram yaklasik un
  • 1 tatli kasik kabartma tozu
  • 1 tane vanilya sekeri
Süslemek için  fındık
üzerine sürmek icin 1 yumueta sarisi 1 yemek kasik süt cirpin

 
Şerbeti için:

 
  • 3,5 su bardağı şeker
  • 5 su bardağı su
  • 1/2 limon suyu
Yapılışı:
 
  • Önce serbetinizi bir kac tasimlik haslayin hazir olsun .
  • Yumuşak margarin, pudra şekeri, irmik, yumurta, un ve kabartma tozunu karıştırarak yumuşak bir hamur elde edin. (Unu azar azar ilave edin yumusak bir hamur olmali .
  • Kücük parcalar kopartip yuvarlayin ve tam ortasina kabuksuz findigi bastirin .
  • Üzerine yumurtanin sarisini 1 yemek kasik süt ile cirpip sürün
  • Firinda üzerleri sekli pembelesinde cikartin serbetinizi üzerleri dökün .

12 yorum:

nohut oda dedi ki...

bayramınız mubarek dularınız makbul olsun
sevgıler

Erguvan Vakti dedi ki...

İyi bayramlar.

Marifetane hobi dedi ki...

bayramın mübarek olsun canım..

papatya dedi ki...

iyi bayramlar..

Adsız dedi ki...

hayırlı bayramlar.çok guzel seyler hazırlıyosunuz.

Gülsüm dedi ki...

Tatlilar nefis görünüyor, ellerine saglik,,, seninde bayramini kutlarim,,,

kimsiniz dedi ki...

sizin de bayraminiz kutlu olsun :))
ellerinize saglik...

saniyesultan dedi ki...

tatlı süper hayırlı bayramlar

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Tebrik için geç kaldım biliyorum ama sağlıklı ve huzurlu daha nice bayramlara...

çeşnici Handan dedi ki...

Bayramın kutlu olsun sevgilerimle.

Unknown dedi ki...

Hayırlı Bayramlar. Şekerpare tarifini denemiştim ve harika olmuşu. Ellerine sağlık, sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

nice güzel bayramları paylaşmak üzere çok sevgiler canım..
ellerine sağlık.