10 Kasım 2011

bademli kurabiye


malzemeler
  • 2 su bardak  patates nisastasi
  • 2 su bardak un
  • 200 gram kabuksuz cekilmis badem
  • 2 tane yumurta  ((1 beyazi ayirin üzerisine ))
  • 200 gram margarin yumusak
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 250 gram pudra sekeri
  • 2 tatli kasik kabartma tozu
üzerine
  • 1 yumurta beyazi
  • 200 gram cekilmis badem
hazirlanisi
  • Margarini pudra seker ile beraber  derin bir kabin icersinde  cirpin.
  • Un ve nisastayi bir yumurtayi tam katin diyer yumurtanin beyazini ayirip sarisini da ilave edin
  • Vanilya sekeri ve kabartma tozunu katin icersine ve yumusak bir hamur yugurun.
  • Diyer malzemeleride ilave edip yugurun.
  • Hamurunuza kivamina göre un ekleyin yuvarlaginiz kurabiyeleri önce yumurtanin beyazina batirin sonra bademe batirip tepsinize siralayin .
  • önceden isitilmis firinda 175 derecede üzerleri pembelesinceye kadar pisirin .
  • Bu kurabiyeleri ben 2 tariflik yaptim ve bayramlasmaya gittigim ailelere ikram götürdüm .
  • Cok güzel bir kurabiye agizinizda dagiliyor .
  • Afiyetler olsun.

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmm ellerine sağlık kurabiyeler
enfes görünüyor.Çok severim bademli
kurabiyeyi benimde farklı bir tari
fim var yayınlıycam inşallah sevgilerimle...

otuzundansonra dedi ki...

nefis görünüyor,ellerine sağlık

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

kurabiyelerin nefis görünüyor ellerine sağlık selamlar öpüyorum canım.

sevimin sayfasi dedi ki...

kurabiye zamani geldi artik, bütün mutfaklardan artik o miss kokular gelmeye baslar...
süper görünüyor, ellerine saglik canim

lengineer dedi ki...

Gülcan yine döktürmüş...
tarifi aldım canım ellerine sağlık...

Mutfak Dili dedi ki...

Ay o kadar harika gozukuyor ki uzanib alacagim geliyor. Elinize saglik ben bunn cevizlisini yapiyordum eskiden cok sık sık.
Eline saglık canım sevgiler..

Tarif diyarı dedi ki...

Ellerinize sağlık kurabiyeler nefis olmuş çoook güzel görünüyor:)Sevgiler

İhlamurcum dedi ki...

Harika olmuş,patates nişastası heryerde bulunur mu? Ya da başka nişasta kullanabilir miyiz?

gibi dedi ki...

Al çayını gel diyor kurabiyeler:)

Adsız dedi ki...

Programs, reviews of new products, reviews of software http://bestsoftwarehere.com/