14 Kasım 2011

Peynir pastasi ♥Käsekuchen♥ cheese cake♥



tabani icin malzemeler
  • 350 gram un
  • 2 tatli kasik kabartma tozu
  • 110 gram margarin
  • 100 gram seker
  • 1tane vanilya sekeri
  • 2 tane yumurta
hazirlanisi


  • Hamurunu iyicene yugurup yaglanmis kaliba elinizle esit sekilde yerlesririn esit bir sekilde düzeltilir  ilk önce tabanina kalan hamuru cemberine
Ic malzeme


  • 1 kilo  mager cuark (( labne peyniri ))
  • 250 garam seker
  • 7 tane yumurta
  • 1 limon kabugu rendelenmis hali
  • 2 tanavanilya sekeri
  • yarim limon suyu
  • 200 ml süt
  • 120 gram peynir pasta mayasi ( iki paket 60 gramliklardan kullandim)
ortasina malzeme
  • 1 paket Mohn Back [[ sisah hashas esmesi ne pudra sekeri ve yag katip  cirpin  alt kisma tekrar tarifini yazdim . ]]
hazirlanisi
  • ilk önce yumurtalari sarilarin dan akini ayilir
  • Yumurta beyazlari 2 kasik toz sekerle mikserlen cirpilir .
  • cuark ve yumurta sarisi ,toz seker ,vanilya sekeri ,süt , limon kabugu rendeleyip cirpin.  
  • Sonra diyer malzemeler teker teker katip icene cirpin.
  • Ben bir paket  monhn back [[hashas ezmesi kullandim ]] hamurun üzerine kasikla sürün .
  • Hashasin üzerine cirpmis oldugunuz kivami dökün tepsinizin icersine .
  •  Bu sekil ilk kez denedim  peynir pastasini cok güzel lezletli oldu tepsideki pastadan bir dilim dahil  ziyan olmadi 
  • 175 derece pisme süresi 70 dakika firindan cikinca sogumaya birakin  
  • Bu tarifi yuvarlak borcamdada  veya cemberli kalipta hazirlayip pisirirseniz tarifin yarisini katmaniz yeterli olur .  
  • Hashasiniz hazir yoksa kendiniz hazirlayin siyah bir kase sürtülmüs  hashasa 1 cay bardak kadar  pudra sekeri ve 2 yemek kasik sivi yag  katip virpin .

33 yorum:

MUTFAKISTAN dedi ki...

Cok guzel olmus ellerine saglik
Tarifi aldim
Sevgiler

Narince dedi ki...

Vooovv bembeyaz hem de, nefis, ellerine sağlık Gülcan.

Unknown dedi ki...

Wowww süper bir kek olmuş canım,ellerine sağlık..
Mutlu akşamlar diliyorum..
Sevgilerimle..

papatya dedi ki...

ellerine saglik canimm.nefis gorunuyor..

Adsız dedi ki...

canım ablam ellerine sağlık nefis görünüyor tatmak isterdim senin ellerinden görüşemiyoruz ne zamandır... nasılsınız.? ne var yok bakalım özledim sizi öpüyorum kızları ve seni kendinize iyi bakın abime selam lar...kuzen hatice..

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık çok değişik ve lezzetlir kek olmalı sevgiler...

Dely dedi ki...

Ummm,que trozos de tarta tan apetecibles. TE ha quedado de lujo.
Un besín.

kimsiniz dedi ki...

hiiii gözlerim fal tasi gibi açildi, harika bir göruntu olmus !! Ellerinize saglik...

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

Canım bloğun.. tariflerin.. süper bayıldım ..evet çok güzel bir isim bencede türkçe ismi budur heralde peynir pastası ellerine sağlık çok güzel görünüyor
sevgiler ben bloğu gezmeye devam ediyim:)

beracan dedi ki...

ellerine sağlık canım...çok güzel görünüyor pastan..afiyet olsun..

Unknown dedi ki...

Yemeye doyamadığım bir lezzet..
Hergün olsa hergün bıkmadan yerim..
Harika görünüyor.
Ellerine sağlık.

yeşim dedi ki...

gülcancım ellerine sağlık nefis görünüyor.alıyorum notuma deneyeceğim canım benim öpüyorum...

birincisin dedi ki...

bloguma bıraktığınız yorumdan sayfanıza ulaştım...harika bir blogunuz var hemen sizi izlemeye aldım..:)sık sık uğrarım artık...tarifler,süper..ellerinize sağlık.bende sizi her zaman beklerim...:)sevgiler..

Aycan dedi ki...

Oooooo süper olmuş valla.Ellerine sağlık canım

zeymurancafe dedi ki...

canım harıka olmuş valla bende yapcam 1 haftadır erteleyı duruyorum ama bu güzel goruntuye dayanmak mumkun değil ellerıne sağlık

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

bayılıyorum peynirli tatlılara gülcan !!
şahane bir şey bu !
emeğine sağlık
sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

nefis görünüyor:))
ellerine sağlık canım:)
ne kadar da yüksek olmuş:))

balböcükleri dedi ki...

nefis bir cheseecake olmuş ellerine sağlık

muhabbetsofrasi dedi ki...

çok güzel gözüküyor

resme dalasım geldi :)

eline sağlık olsn

Unknown dedi ki...

Off kocaman bir cheesecake :)) Bayılırım bu tatlıya. harika görünüyor canım, ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

I hate the fact that I cannot read your recipes! Everything I see is mouth-watering! I'll try translating on google. Your site is awsome!
Electra
eelectraa000@gmail.com

ihlamurcum dedi ki...

Bisküvisiz taban oldumu, bayılıyorum.Yalnız biz peynir pastası mayasını nerden bulacağız. Hiç duymadım. Harika bir tarif ,denemek istiyorum.Acaba krema sertleştiricisi gibi bişey mi?
elinize sağlık...

KİZHATCE dedi ki...

merhaba gülcancığım eline sağlık enfes görünüyor,bende deneyeceğim :)
peynir pasta mayasını anlayamadım,kuru veya yaş mayamı yada kabartma tozumu,aydınlatırsan sevinirim,çok öpüyorum...

susamcorekotuFeriha dedi ki...

inanki kendimden geçtim bir an yediğimi düşündüm......

sarımutfak-hande dedi ki...

GÖRÜNTÜ NEFİS ELLERİNE SAĞLIK BİR DİLİM ALAYIM BEN:)))
SEVGİLER

durutarifler dedi ki...

Çok nefisss bir şey olmuş gerçekten.
Ellerine sağlık
Sevgiler

Unknown dedi ki...

ellerine saglik gülcancigim... pastan süper görünüyor... Bugünlerde benim de yapmam lazim, cok canim cektiiiii....:::))

mandalincikmazi dedi ki...

Tarif çok güzel Almanya'da yemiştim bu kuchenden
ellerine sağlık Türkiye'de quark bulunmuyor ama labne peynirin ile süzme yoğurtu karıştırınca yakın bir tat oluyor :)
Seviler.........
Bir gün de zwibelkuchen yaparsan sevinirim :)

Unknown dedi ki...

Selam yildiz hanim yorumunuz icin cok tesekkürler canim .Sogan pastasi hic kendim hazirlayip yapmadim ama bir kac kez yadim cok da güzel ama söz ilk firsatta yapip yayinlayacagim sevgiler canim öptüm.

sare dedi ki...

Bu çok güzel bir tatlı, müthiş görünüyor. Ellerinize sağlık.
Kaç kişilik acaba ?
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Hayirli aksamlar Sare cim bu tarifi ben malzemeyi artirdim ve firin tepsine yaptim yaklasik kücük dilimler 32 dilim cikti biz cok kalabaliktik .Tarifi yarisini kullanip normal borcamda hazirlarsaniz 15 kisilik olur .Hayirli aksamlar diliyorum yorumuz icin cok tesekküröler öptüm.

Adsız dedi ki...

sevgili gülcan peynir pasta mayasi neki anacim ben ev kadinligina yeni adim attim hilt mir biittee

Unknown dedi ki...

Selam ben daha önceki tariflerimdede bu mayanin ismini yazmistim tüm büyük alis veris yerlerinde bula bilirsiniz su anda almanlarin bayramlari oldugu icin tüm pasta malzemesi bölümlerinde var (( Dr. Oetker Käsekuchen Hilfe)) paketin ardinda pastanin tarifini de bulacaksiniz sevgiler .