7 Mart 2012

irmikli elmali kek

                                                                SÜNGER KEK ELMALI




malzemeler
  • 1 bardak sivi yag
  • 1 ,5 su bardak un
  • 1 su bardak süt
  • 4 tane yumurta
  • 3 yemek kasik irmik
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 1 tane kabartma tozu
  • 250 gram pudra sekeri
  • 3 yemek kasik cikolata kiriklari bitter
  • 3 tane orta boy elma
  • 100 gram badem üzerisi icin
hazirlanisi


  • Derin bir kabin icersinde yumurta ve pudra sekeri ni cirpin .
  • Ay cicek yag ve südü ilave edin devam cirpin un ve kabartma tozunu karistirip katin icersine el teli ile cirpin .
  • En son cikolata kiriklarini katip bir karistirin .
  • Elmalari soyup orta kisimlarini temizleyin küp ,küp kücük dilimleyin kekin icersine karistirin .borcam kullandim kalibin icersine hamurunuzu döküp üzerine badem kiriklarini esit sekilde hertarafina sepileyin .
  • 175 derecede firinda pisirin .Sogugunca kek üzerine pudra sekeri sepilesin .
  • Cok güzel nefis bir kek afiyetler olsun

20 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

GÖRSELLERİNİLEZZETLERİN BENİM AKLIMI BAŞIMDAN ALIYOR CANIM HER DEFASINDA:)
HARİKASIN.
EMEĞİNE SAĞLIK..
MUHABBETLE..
:)

mavilale dedi ki...

ellerine sağlık

SELİN ♥ Lezzet Günlüğüm dedi ki...

İrmikli kek hiç denememiştim ama güzel görünüyor, ellerinize sağlık. :)

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık.İrmikli elmalı kekinizi tarifini alıp denedim gerçekten leziz oldu.Severek takip ediyorum.

Mutfaknotlari dedi ki...

elmalı keki çok severim içinde irmikte var hımmm değişik ama eminim lezizdir
ellerine sağlık sevgiler

mutfagabuyrun dedi ki...

nefisss.olsada yesem canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Hatice Mungan dedi ki...

Ben de elmali tarifler ariyordum ki size rastladim, hemen evdeki elmalari degerlendirmeli :)

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık nefiss olmuş..sevgiler

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık nefiss olmuş..sevgiler

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ellerine sağlık,çok beğendim ben de deneyeceğim inşallah:)
sevgiyle kal

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Tam diyet zamanı, sadece bakarak ve hayalimde bir dilim alarak yetiniyorum Gülcancım:)) Ellerine sağlık..

sevimin sayfasi dedi ki...

süper olmus canim...elmali tarifleri cok seviyorum...ellerine saglik

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

gülcancım yaparsa en iyisini yapar her zamanki gibi ellerin dert görmesin canım sevgilerimle

Peygamberim İzinden dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel denemem lazım :)

Birsel ve İrem dedi ki...

Süper bir lezzet olduğu kesin, ellerinize sağlık.
Sevgiler.

Birsel ve İrem dedi ki...

Süper bir lezzet olduğu kesin, ellerinize sağlık.
Sevgiler.

çatlakkafe dedi ki...

Gelibolu17'nin hazırladığı

"Çay,Kahve Bahane" etkinliğine

11 MART-26 MART tarihleri arasında

http://catlakkafe.blogspot.com yani ben ev sahibeliği yapacağım...

Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz...

Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız....

“Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!”

Muhammed Mustafa (s.a.v)

Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğiz :)

Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için Çatlak kafe (Nuray) ye gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp

http://catlakkafe.blogspot.com adresimde yayınlayacağım :)

Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar)

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık bu keke bayıldım mutlakamdeneyeceğim sevgiler...

Adsız dedi ki...

normal kek ten daha sıvı bu kek, insallah doğru dur!!!

Adsız dedi ki...

ama guzel oldu..akşam yaptım bugun bitti:)tesşekürler