30 Mart 2013

Yıldız Kurabiye




malzemeler

  • 2 tane yumurta
  • 2 yemek kasik yogurt
  • 200 gram cekilmis ceviz
  • 200 gram cekilmis badem
  • 2 tane vanilya sekeri
  • 250 gram pudra sekeri
  • 250 gram margarin
  • 1 fiske tuz
  • yarim paket kabartma tozu
  • aldigi kadar un
hazirlanisi
  • Margarin,yogurt yumurta ve pudra sekerini cirpin.
  • Vanilya sekeri , badem , ceviz ,tuz ve  Unu kabartma tozunu .
  • Unu yugurdukca icersine ilave edin hamurunuzu yugurup en az yarim saat üzeri kapali buzdalabinda dinlenmeye birakin.
  • Bezeyi tezgahin üzerinde merdaneyle acin ve kalibinizla bastirarak kesin yildiz seklini.
  • 180 derece firinda üzeri hafif pembelesinceye kadar pisirin .
  • Afiyetler olsun nefis bir kurabiye .
  • 3 tane tepsi cikdi bu tarifimden.

16 yorum:

Unknown dedi ki...

Eline sağlık çok harika görünüyor:)

STYLE M dedi ki...

hmmm nasil lezzetli olduklari taaa burdan anlasiliyor

Ferkay dedi ki...

Ellerine sağlık canım..

tatlı sefam dedi ki...

elıne sağlık tam yıldız adayı olmuslar

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık.Afiyet olsun:)

Hanifeden Lezzetler dedi ki...

Ellerinize sağlık kurabiyeler nefis olmuş

Magia da Inês dedi ki...

Delicioso!!!
Tudo de bom!

¸.•°♡♡彡
Feliz Páscoa!
Beijinhos do Brasil.
¸.•°♡♡彡

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok şık olmuşlar uzanıp bir tane alak istedim sevgiler:)

Peygamberim İzinden dedi ki...

Harika görünüyorlar canım ellerine sağlık :)

Adsız dedi ki...

Selamkar gulcanvim ben senin komsun olsaydim.
Hayirli hafta sonkari dikiyorum emine

bircanın renkli dünyası dedi ki...

elinize saglıkk :):)

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

Bu güzel malzemeler kullanılırda bu kurabiye güzel olmaz mı ellerine sağlık sevgiler

mutfagabuyrun dedi ki...

harika olmuş canım.çok beğendim.ellerine sağlık.sevgiler.

Duygu dedi ki...

Cekilmis ceviz ve badem... Tam benlik olmus bu kurabiyeler. Ellerine saglik Gulcan.

İstanbul Kazan Ben Kepçe dedi ki...

Çok güzel olmuşlar :)Ellerine sağlık Blogunu takibee aldım canım bana da beklerim İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

sare dedi ki...

Gülcancım, bu kurabiye muhteşem.
Süper star olmuş denir, ellerine sağlık.