4 Mart 2012

kolay rulo pasta krep tarifinden




malzemeler kreb icin
  • 250 gram un
  • 4 tane yumurta
  • 300 ml süt))
  • 100 ml asitli maden suyu ((Mineralwasser mit Kohlensäure))
  • 1 tutam tuz
  • 50 gram margarin
  • 50 gram toz seker
ic kiremasi icin malzemeler

  • 200 gram kirem peynir 
  • 2 yemek kasik pudra seker
  • 100 gram kaymak 
  • 1 tane vanilya sekeri
  • receller`den  cilek ,karamik veya kayisi kulanin 
hazirlanisi

  • Bir derin kabin icersinde tüm malzemeyi katip cirpin akici boza kivami olsun.
  • Teflon tavaya bir damla yag damlatip bir kebce hamurdan kökün pisince sogumaya birakin kirebleri.
  • Kiremasi icin tüm malzemeyi kasikla iyice ezip karistirin.
  • Kireblere recel sürün ilk önce üzerine 2 ser yemek kasik sürüp rulo yapin.
  • Ben üzerlerine nutellayi eritip kasikla gezdirdim ve beyaz cikolatakiriklari serpistirdim cok da nefis bir tatli oldu 
  • Iki parmak kalinliginda kesip servis yapin afiyetler olsun.

11 yorum:

Mutfaknotlari dedi ki...

ohh nefisss gülcancım çok pratik vede görünümü eminim tadıa öyledir harika bişi olmuş bunlar ellerine sağlık

sevimin sayfasi dedi ki...

krepli herseye bayiliyorum, mmmhhh tatli türü ayrica güzel...
ellerine saglik canim

Unknown dedi ki...

çok güzel bir tarifmiş.ellerine sağlık Gülcancığım....

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

yine pratik ve güzel bir tarif daha paylaşımın için sağol canım sevgilerimle

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık ablacım nefis görünüyor benim kuzen hatice öpüyorum sizi....

DATLIM dedi ki...

Ellerinize sağlık :) pratik bir tatlı :)

*mehtap dedi ki...

benim çocuklar bayılır buna kesin,eline sağlık.

Tarif diyarı dedi ki...

rulo pasta harika görünüyor ellerine sağlık arkadaşım.Sevgiler

zeymurancafe dedi ki...

ne guzel pratık acıl gelen mısafırlere hemen yapılacak bır pasta ellerıne sağlık canım

özlem dedi ki...

çok güzel bir fikir valla. teşekkürler. ellerine sağlık.

Birsel ve İrem dedi ki...

Kızımın bayılacağı bir tarif, ellerinize sağlık, çok hoş görünüyor. Afiyet olsun.
Sevgiler.