1 Mart 2012

MUHALLEBİLİ KADAYIF


malzemeler
  • 500 gr.Tel kadayıf
  • 6 yemek kaşık şeker
  • 1 su bardak badem
  • 2 yemek kaşık tereyağ
  • 1 tane vanilya sekeri
Muhallebisi için malzemeler

  • 1 litre süt
  • 1 su bardak portakal suyu
  • 1 paket hazir vanilyali muhallebi pakedi  ((Dr. Oetker Vanilya Pudding ))
  • 3 yemek kaşık dolusu  nişasta
  • 1,5  çay bardak şeker
  • 1 paket vanilya aromasi
hazirlanisi
  • Kadayiflari iyice elimizle kücültüyoruz.
  • Tereyagi,sekeri,cevizi ve kadayiflari bir tavanin icinde iyice kavuruyoruz.
  • Mulalebiyisürekli karistirak yavas ,yavas kaynayip koyulan degince  pisiriyoruz..
  • Kadayiflari borcamin icersine yarisini döküyoruz bir spatula ile esitleyin hertarafinda yayalim.
  • Arasina muhallebiyi döküp,üzerine tekrar kalan kadayifi döküyoruz.
  • Tatlimiz soguyunca servis ediyoruz.

13 yorum:

birincisin dedi ki...

Portakal suyu muhallebiye çok hoş aroma vermiştir,ellerine sağlık..Hayırlı akşamlar:)

minimutfaktan dedi ki...

Çok güzel görünüyor portakallı oluşuda yarıca güzel

Hatice Mungan dedi ki...

mmmmhhhhhh görüntü süper, eminim tadi da öyledir, ellerine saglik canim

durutarifler dedi ki...

Ben geçen gün şerbetlisini de yapıp yayınladım. Oda çok güzel oluyor
Ellerine sağlık
iyi hafta sonları

nursen dedi ki...

Selamlar arkadaşım,sadesini yapıyorum ben hep benim evde kapışılıyor.Ama portakallısıda eminim çok güzel olmuştur,ellerine sağlık canım.Afiyet olsun size.
Sevgiler

sarımutfak-hande dedi ki...

çok güzel görünüyor bizde çok sevilir bu tatlı ellerine sağlık canım
hayırlı cumalar
sevgiler

Adsız dedi ki...

selam canim ellerine saglik cok nefis gözüküyor

hayirli cumalar dilerim
sevgiler

bırtutamkekik dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM..
NASIL GÜZEL BİR GÖRÜNTÜDÜR BU BÖYLE..
HAYIRLI CUMALAR..
:)

Unknown dedi ki...

Güzel bir haftasonu dileyerek, bu sahane tatli icin ellerine saglik diyorum güzel arkadasim... Sevgilerimle,

Unknown dedi ki...

Çok seviyorum bu tatlıyı. Portakallı hiç yemedim ama yakıştığından eminim: Gülcancım, ellerine sağlık..

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

benim en çok sevdiğim tatlılardan ama bende portakallı hiç denemedim,biraz durulayım da ilk fırsatta yapacağım,ordan oraya taşınmak beni mahvettti:(

KİZHATCE dedi ki...

eline sağlık gülcan cığım,hızına yetişemiyorum maşaallah nazar değmesin..sevgiler...

Yeliz dedi ki...

gülcan hanim bunun yapilisi nasil oluyor tek malzemeleri yazmissiniz yazarsaniz sevinirim.