29 Şubat 2012

Mantarlı Bulgur Pilavı


malzemeler
  • 3 su bardak bulgur
  • 2,5 su bardak tavuk suyu
  • 1 yemek kasik domates salcasi
  • yarim yemek kasik aci biber salcasi
  • 250 gram mantar
  • 1 cay kasik kuru nane
  • tuz
  • 2 yemek kasik tereyag
hazirlanisi
  • Tencereye yagi katip mantarlari 3-4 dakika karistirip kavurun.
  • Salcayi ekleyin et suyunu ve bulguru ilave edip baharat ve tuzunuzu katip bir karistirip kapagini kapatin .
  • Orta hatesde pisirin suyunu cekinceye kadar
  • Ben yaninda domates salatasi ve peynirli patates köftesi ile servis yaptim .

8 yorum:

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

GÜLCANIM BEN GELDİM
ALDIM CANIM TABAĞI
BULGUR PİLAVI ÇOK SAĞLIKLI
ELLERİNE SAĞLIK
MUHABBETLE
:)

mutfagabuyrun dedi ki...

mantar yemiyorum ama görüntü süper canım.ellerine sağlık.afiyet bal olsun.sevgiler.

anne eli gibi dedi ki...

hem mantarı hem bulgur pilavını çok severim ikisi birarada dahada güzel ellerine sağlık canım...

suezgecmutfakta dedi ki...

Elinize saglik cok severim mantarli bulgur pilavini

Asiye VURAN dedi ki...

oyoyy yemede yanında yat derler ya ondan olmuş yanında bol köpüklü ayran ellerine sağlık sevgiler

birincisin dedi ki...

MANTARI DA BULGUR PİLAVINI DA ÇOK SEVERİM,ELLERİNE SAĞLIK..

Mutfaknotlari dedi ki...

pilav çok güzel yanındaki patates köfteside öyle ellerine sağlık gülcancım

mandalincikmazi dedi ki...

Mantar her yere çok yakışıyor joker gibi her yere uyumlu :))
ellerine sağlık canım bulgurlu hiç denemedim ama süper olmuştur eminim..