29 Eylül 2012

Kıymalı Lazanya



malzemeler


  • 13 tane lazanya makarnasi
  • 700 gram kadar kiyma
  • 2 paket lazanya knor run baharati
  • 400 gram ciy kirema
  • 250 gram rendelenmis kasar
  • 1 litre su
  • arzuya göre 2 dis sarimsak,kara biber,1 yemek kasik aci biber salcasi 1 yemek kasik domates salcasi ben kullandim knrun tarifinde yok tu bu malzemeler isterseniz arzuya röre kullannin sevdiginiz baharatlari.
hazirlanimi
  • Kiymayi kavurun ilk önce .
  • Suyu ve ciy kiremayi katin kiymanin üzerine 2 paket knorun lazanya baharatini katin .bir güzel karistitin .
  • Orta hateste yaklasik 2-3 dakika pisirin . 
  • 2 litre tencere kiymali sosu ile doluydu .Makarna sayisina göre su kivamini degistirin.
  • Ben sarimsak ,kara biber ve biber ve domates salca  kullandim cok do güzel oldu.
  • Tepsinin tabanina düz makarnayi bu tepsiye döert tanesi tam geliyor .
  • Makarnanin üzerine kiymali sosdan kepceyle dökün .
  • Tekrar makarna üzerine tekrar kiymali hacinizdan .
  • Orta siraya kasarinizin yarisini serpistirin.
  • Makarna ve tekrar üzerine kiymali harcinizda  bu sekil 4 sira makarna kalan kiymali sosu en üzerine dökün .
  • Kasarinizi en üst kisma bolca döküp 175 derecede firinda  yaklasik yarim saat pisirin .
  • Lazanya hafif sogusun böylece makarna sosun tamamini cekecektir .
  • Yaninda yesil marul salatasi afiyetler olsun.

8 yorum:

Canan Demirbağ dedi ki...

Süperr gözüküyor,ellerine sağlık..

Peygamberim İzinden dedi ki...

Ellerinize sağlık çok nefis görünüyor..

Özgür Tatlar dedi ki...

ellerine saglik deneyecegim.

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

bende 1-2 gündür lazanya yapmak istiyorumdum..resmi gördüm iyice canım çekti..ellerinize sağlık süperrr...bana da beklerim sevgiler..

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ÇOOOK UZUN ZAMANDIR YEMEMİŞTİM:(((
AFİYET ŞİFA OLSUN SEVGİLER:)

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Şu güzel görüntüye bakarmısınız?:)
Lezzet desen ofofoff:)
Vazgeçemediğim bir lezzettir.
Ellerine sağlık canım:)
Sevgiler......

Igne oyam dedi ki...

ellerine sağlık canım cok nefis görünüyor

Antônio Lídio Gomes dedi ki...

Hello. It's a beautiful blog.
I am from São Paulo, Brasil.