28 Eylül 2012

makarna sosu


makarna sosu


malzemeler

  • 400 gram makarna
  • 500 gram rondolanmis domates  sosu
  • 200 gram ciy kirema
  • 2 yemek kasik kadar ay cicek yag 
  • 2 yemek kasik domates salcasi
  • Fesleğen ben kurusunu kullandim taze olursa daha iyi olur.
  • tuz ,kara biber ,kirmizi pul biber ve 2 dis sarimsak
hazirlanisi
  • Makarnanizi haslanmis suyun icersinne 1 yemek kasik ay cicek yag tuz katip haslayin ve suyunu süzgeclen sünzdürün.
  • Ben hazir paketdeki domates sosu katkisiz olanlardan kullandim.
  • Tencereye domates sosu ,Fesleğen ,  sarimsak ,salca ,aycicek yagi ,ciy kirema ve baharatlarinizi ve 
  • Hafif hateste karistirin kaynamaya baslayikca  bir mutfak rondosu ile iyice ezin .altini kapatip 2-3 dakika dinlendikden sonra servise hazir .
  • Afiyetler olsun 

5 yorum:

Özgür Tatlar dedi ki...

aynisini bende dun yaptim.sevgiler.afiyet olsun.

ZYNP dedi ki...

canım ellerine sağlık
makarnayı üzerinde sos olmadan yiyemiyorum maleseff ya domates ya yoğurtlu bir sos illa olucak

*mehtap dedi ki...

her türlü makarnaya varım soslu olursa daha da iyi tabii ..Eline sağlık...

Nurşen Aksoy dedi ki...

Ellerinize sağlık,çok leziz olmuş..Makarna soslarından en çok domatesli olanları seviyorum..bunuda deneyeceğim..

seherinörgüleri dedi ki...

merhaba canim ellerine saglik,harika görünüyor benimde bebeler cok sever makarnayi.sevgiler birakiyorum.