9 Kasım 2012

Fırında Karnıbahar Gratin

                                                Fırında Karnıbahar Gratin





malzemeler

  • 1 tane büyük karnabahar
  • 1 su bardak rendelenmis kasar peyniri
  • 200 ml ciy kirema
  • 300 ml süt
  • 3 yemek kasik un 
  • 3 yemek kasik tere yag
  • tuz
  • muskat baharati malesef benim kalmamis kullanamadim güzel bir lezlet veriyor
hazirlanisi
  • Karni bahari kikayip dallarindan koprtip derin bir tencereye siralayip üzerine haynar su koyun .
  • ilk önce karnibahari derin bir tencerenin icersinde hafif haslayin .
  • Tere yagda unu ilk önce bir tencerenin icersinde hafif kavurun.
  • süt ,ciy kirama ve tuzunuzu katip kaynayincaya kadar cirpin .
  • Bir borcamin icersine suyu süzülmüs karnibaharlari siralayin.
  • Üzerine hazirlamis oldugunuz sosu dökün.
  • Kasari hertarafina serpistirin.
  • Firinda üzeri pembelesinceye kadar pisirin .
  • Afiyetler olsun .

11 yorum:

yöresel yemek ve örgü dedi ki...

ellerine saglık çok lezzetli güzel görünüyo arakadaşım

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

gülcancım geçen akşam koca fırın tepsisinde hazırladım malesef çocuklara yedirtemiyorum,eşimle ikimiz yedik.çok güzel kızarmış eline sağlık

Şeker Tadında dedi ki...

yapılışında undan bahsedilmiyor.
beşamel sos mu hazırlanıyor .
karnabaharlarmı tereyağda kavruluyor ?
sevgiyle :)

llimaverda dedi ki...

un plato que me encanta!!!bsts

My Ricettarium dedi ki...

Thank you for comment to my blog. You gratin is very good!!! Come back to my blog! Have a nice week end! :-)

Ferkay dedi ki...

Gülcancım ne kadar güzel görünüyor. Birde ben evdekilere yedirebilsem..
Ellerine sağlık canım...

kış güneşi dedi ki...

karnıbaharı çok seven olmaz ama ben çok severim bu tarifi gözüm tuttu ilk etapda yapıla ,elinize sağlık

eda dedi ki...

cok lezzetli gorunuyorlar, ellerine saglik , karnibahar sevmiyen çoçuklar içinde iyi bir fikir , bende çok yaparim bunu ;)

LEZZETİKRAM dedi ki...

kışın bende sıklıkla yaparım canım eline sağlık :)

Unknown dedi ki...

karnıbaharın yemegını sevmedıgım ıcın bende fırında yapmayı tercıh edıyorum o zaman sankı bana kötü gelen kokusu olmuyor..

Yaseminin Mutfağından dedi ki...

işte buna bayılırım.ellerine sağlık
sevgilerimle