8 Kasım 2012

Marmorkuchen ...Mermer kek


                      Mermer kek           ♥♥♥        Marmorkuchen





malzemeler

  • 300 gram margarin
  • 200 gram toz seker
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 4 tane yumurta
  • 1 tutam tuz
  • 300 gram un
  • 100 gram nisasta
  • 1 tane kabartma tozu
  • 6 yemek kasik süt
  • 3 yemek kasik kakao
  • yarim cay bardak damla cikolata kiriklari
hazirlanisi
  • Margarini ve sekeri ilk önce derinbir kabin icersine cirpin.
  • Yumurtalari teker teker kirip devam cirpin.
  • Süt ,tuz vanilya sekerini ilave edip devam cirpin.
  • Un ,kabartma tozunu ve nisastayi icersine bir elek ile eleyin bir tarafdanda cirpin mikserlen.
  • Kek hamurunun yarisini ayirip kakao ile cirpin ayirmis oldugunuz hamuru  (((Ben kakaolu kismina birazdaha az hamur ayirdim. )))
  • Sade olan kek hamurun icersine cikolata kiriklarini koyup bir karistirin.
  • Kalibinizi yaglayip unlayin.
  • Kakao lu hamuruda bosaltin kaliba .
  • Damla cikolatali hamurunu kalibin icersine bosaltin.
  • Önceden isitilmis firinda 180 derecede yaklasik  50-60 dakika pisirin.Kekinizi  pismis oldugundan emin olun kürdan batirip cikartin teniz cikiyorsa tamamdir 
  • Soguyunca üzerine pudra sekeri eleyin.

16 yorum:

llimaverda dedi ki...

wow, qué maravilla!!!bsts

Unknown dedi ki...

Canımmm ellerine sağlık nefis kabar
mış kek sevgiler...

Unknown dedi ki...

bugünkü havaya tamda uygun ellerine sağlık
sevgiler

kış güneşi dedi ki...

kışın keklere bayılıyorum kalıplardan edalı edalı çıkıp kuruluyorlar süslü tabaklara ye beni ye beni diye sesleniyorlar elinize sağlık

Gurme Şirine dedi ki...

ooof ooof ooof şimdi çayla ne iyi giderdi...
ellerinize sağlık...

pembe kekik dedi ki...

Ellerine sağlık. Çok güzel kabarmış çok güzel olmuş. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Uzun zaman oldu ugrayamadim.... Neler yapmissin neler...:) Ellerine, emeklerine saglik arkadasim... Sevgilerimle,

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Kek olsun da nasıl olursa olsun:) Ellerine sağlık canım..

mutfagabuyrun dedi ki...

ne güzxelde kaarmış canım.efis görünüyor.ellerine sağlık.sevgiler.

pasta köşesi dedi ki...

nefis görünüyor canım ellerine sağlık :)

Igne oyam dedi ki...

ellerine sağlık gülcancım cok nefis görünüyor banada beklerim secgiler

sare dedi ki...

Gülcancım, ne kadar lezzetli ve güzel ikramlar, yemekler yapmışsınız. Çok oldu uğrayamadım.
Mermer kek de bir harika görünüyor, yakınlarınız çok şanslı...
Afiyet olsun, sevgiler.

acemi blogger dedi ki...

O kekin kalınlığı ne öyle. bir ben beceremiyorum galiba :(

birincisin dedi ki...

O güzel keklerinden biri daha,ellerine sağlık.Sevgiler:)

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık.Nefis görünüyor. MaaşAllah ne güzel kabarmış.
Sevgiyle kal.

peynir hösmelimi dedi ki...

Encok sevdigim keklerdendir.Harika olmus ellerine saglik sevgiler.