27 Şubat 2010

ŞEKERPARE TATLISI

malzeme
  • 2 adet yumurta
  • 1 su bardak pudra şekeri
  • yarım paket margarin
  • yarım su bardak irmik
  • 2 su bardak un
  • 1 paket vanilya sekeri
  • kabatma tozu

serbeti icin malzeme

  • 3 su bardak su
  • 3 su bardagı şeker
  • yarım limon suyu

hazirlanisi

  • yumurta, pudra şekeri, margarin bir güzel yogrulur.
  • Diger tüm malzemeleride karışıma ilave edilir.
  • Yugurulup şekil verilir ve üzerine yumurta sarısı sürün.
  • Firin tepsisine tepsiye dizilir
  • 170 derece fırına üzerinar gibi olunca firindan cikarin.
  • Firindan cikan şekerparelerin üzerine şerbe ilave edin.
  • Üzerine hindistan cevizi afiyet olsun.
  • Serbeti hazirlayip sogumaya birakin Firindan tatli cikinca soguk serbetini ilave edin veya ikiside ilik olsun.

20 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

gülcancım ellerine sağlık afiyet bal olsun
iyi hafta sonları canım..sevgiler

Suskun dedi ki...

görüntü olarak kalbura bastıya benzemiş:) Ellerine sağlık

emelce yemek dedi ki...

eline saglik hafta sonunda iyi gider

LEZİZCE dedi ki...

Ay olsada yesem şimdi epeydir şerbetli tatlılar yapıp yemiyorum.Ellerine sağlık canım.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık.Çok nefis görünüyor.
Sevgiyle kal.

aleyna dedi ki...

GÜLCANIM AKŞAM ÇAYIN YANINA 3 TANE ALAYIM.BİZİM BEYİN EN SEVDİĞİ TATLIDIR.BEN YEMESESM DAHA İYİ OLACAK.ÖPTÜM GÜZEL ARKADAŞIM

CAHİDE dedi ki...

Canımsın harika bir görüntü olmuş.ellerin dert görmesin...

Özlem23 dedi ki...

Gülcancım,en sevdiğim tatlılardandır,ellerine sağlık.Selam ve dua ile...

BAL TATLISI dedi ki...

eminim yerken ağızda dağılıyordur,afiyet olsun

Hilal dedi ki...

ahh ben bu tatlıya bayılırım ülcan
ellerine sağlık harika görünüyor

Unknown dedi ki...

Ne kadar güzel, mutfagin batmasi hic önemli degil, mühim olan onlari mutlu ve basarili bir sekilde yetistirebilmemiz... Benim de kizim var ve ben e gectim o yillardan ama simdi sonuctan cok memnunum... Allah hepimizin evlatlarina hayirli ömürler versin... Ayrica sekerparenden bir tane aliyor ve güzel bir hafta sonu diliyorum.. Sevgilerimle,

sugibi dedi ki...

ellerinize sağlık,yorumunuz için çok teşekkür ederim

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canımm bende sayende şerbetli tatlıları uzunn zamandır yapmadığımı hatırladım:)

ZUHAL dedi ki...

Merhaba Gülcancım ellerine sağlık.Ben en zor tatlıları yaparım.Ama şekerpareyre gelince....Tarifini deniycem.Bu da olmazsa.....

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık şekerpareye bayılırım çok öpüyorum...

Unknown dedi ki...

Tatlıların Prensesi bence, çok severim. Galiba birazdan girip pazar için yapacağım tarifini. Sevgiler,Funda

Mutfak Havlusu dedi ki...

Nefistir benim için şekerpare harikadır:)
o yüzden fazlasıyla içimi yıkıtı:)
ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

yaptım bile..daha tadadık ama görüntü süper.tarif ve ilham için teşekkürler))

Ash dedi ki...

u make them so well that I am just left here with a feeling "to die for"...... They are so tempting.....

Ash...
(http://asha-oceanichope.blogspot.com/)

Atike Momini Ziya dedi ki...

canm ellerine sağlık. tarifi daha önce görmüştüm ama yorum yazamamıştım. eşim şekerpare istiyor. tarifi yazdım yapmaya mutfağa gidiyorum.. ia. seninki kadar güzel olur...
sevgiler...