12 Kasım 2012

zebra kek




malzemeler

  • 250 ml süt
  • 250 ml ay cicek yag
  • 250 gram toz seker
  • 1 tane kabartma tozu
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 4 tane yumurta
  • 3 yemek kasik kakao
  • 320 gram un
  • 1 cimcik tuz
hazirlanisi
  • Yumurtanin beyazini ayirip 1 tutam toz sekerle mikserlen cirpin köpüren deyince.
  • Baska bir kabin icersinde yag ,süt yumurtanin sarisini sekerle birlikde iyice cirpin.
  • Unu,tuz ,kabartma tozu ve vanilya sekerinide katip devam cirpin.
  • Cirpmis oldugunuz yumurtanin beyazini icersine katip hizli bir sekilde iyice el teli ile cirpin.
  • Hamurunuzun yarisini bir baska kabin icersine ayirin.
  • Üc yemek kakao ile iyice ayirmis oldugunuz hamuru cirpin.
  • Kalibinizi yaglayip unlayin ben unlamayi unuttum kenarlarina yapisiyor unlamassaniz .
  • 2 yemek kasik sade hamur harcinizinda üzerine kakaolu hamur harcinizdan 2 yemek kasik böyle sirayla devam edin kek  hamurunuz bitinceye kadar.
  • Önceden isitilmis firinda 175 derecede pisirin .
  • Afiyetler olsun sünger gibi bir kek tarifi bu tarifi  bir yabanci blogdan aldim .

11 yorum:

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

Çok beğendiğim ama hiç denemediğim bir kektir. Harika görünüyor ellerine sağlık

sevgilerr

Tarif diyarı dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım çok sevdiğim bir kek ben süt yerine sade soda ekliyorum:)Sevgiler

Nurşen Aksoy dedi ki...

Gülcancım ellerine sağlık,çok güzel olmuş..Bayılıyorum bu keke çok şık oluyor..

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerine sağlık canım görüntüsünü çok beğendiğim bir kek, nefiss....

Sevgiler,
Evren

mia xara dedi ki...

This is one of my favorite kinds of cake! It looks really beautiful! Have a good week,XO

bir dilim bir tutam dedi ki...

Bayiliyorum bu keke….Tadi görüntüsü muhtesem oluyor..
Bazende ikiye kesip kremalayip dogum günü pastasi haline gelince off…. yemede yaninda yat…
Ellerine saglik.

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

Eskilere götürdün gülcanım.
ben çocuklarla oyun eşliğinde bu tarifi çok yaptım.
ÇOCUK HAMURLARI ÇIKMADAN BİZİM HAMURLARIMIZ BUNLARDI O MİNİK ELLERLE YAPAR YERDİK.
ELLERİNE SAĞLIK

Unknown dedi ki...

Nefis bir görüntüsü var. Ellerine sağlık Gülcancım..

llimaverda dedi ki...

espectacular!!!bsts

Nil dedi ki...

benim kekimin çizgileri niye böyle olmuyor ya :(
senin kekin çok güzel olmuş ellerine sağlık

sarımutfak-hande dedi ki...

süper görünüyor
ellerine sağlık canım