26 Şubat 2013

MISIR UNLU TUZLU KEK

MISIR UNLU TUZLU KEK





malzemeler

  • 250 gram beyaz peynir
  • 150 gram rendelenmis kasar peynir
  • 1 su bardak ay cicek yag
  • 1 su bardak süzme yogurt
  • 1 su bardak misir unu
  • 2 su bardak bugday unu
  • 20 gram yas maya
  • 3 tane yumurta
  • 1 tane kabartma tozu
  • 1 tatli kasik tuz
  • dere otu yaklasik 1 tatli kasik kurusunu kullandim
  • üzerine 1 tane yumurta sarisi ve susam

hazirlanisi

  • Yumurta , yogurt ve sivi yagi ilk önce bir cerpin mikserler .
  • Tuz ,dere otu ,yas maya malzemeleri ila ve edip devam cirpin .
  • Misir unu ve bugday unu ila ve edin .
  • Dere otunu ben kurusunu kullandim tazesi olursa cok daha güzel olur.
  • Mikserle iyice cirpin kasar peyniri ve beyaz peynir haricinde kek kivaminda bir hamur olmali.
  • En son peynirlerde ilave edip kasikla karisrip yaglanmis tepsiye dökün hamurunuzu .
  • Üzerine 1 tane yumurta sarisi sürüp 180 derece firinda pisirin.

14 yorum:

Nursevin SÖNMEZ dedi ki...

eşimin öğretmen arkadaşları hep birşeyler yapmamı istiyorlar. öğretmenler odasına tenefüs saatinde bu keki yapsam olcak sanki. Ellerinize sağlık. afiyetle.

Ferkay dedi ki...

Mısır unlu kek çok güzel görünüyor. birde tuzlu olması benim için ayrı bir güzel. Ellerine sağlık Gülcancım..

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık mısır unu ile harika olmuştur sevgiler...

Peygamberim İzinden dedi ki...

mısırunlu top kek yapmıştım tadına doyamamıştık evde bu tarifin malzemeleri de görüntüde çok güzel ellerine sağlık..
Sevgiler..

ihlamurcum dedi ki...

Çok farklı ve bol peynirli,nefis olmuş.Elinize sağlık.

Unknown dedi ki...

mayalanması için bekletmediniz herhalde. denenecekler listeme aldım bile.

Unknown dedi ki...

mayalanması için bekletmediniz herhalde. denenecekler listeme aldım bile.

Pumpulininmutfagi dedi ki...

Sadece mısır unlu değil aynı zamanda peynirlide:)
Çok güzel bir tarif
Ellerinize sağlık
Sevgiler:)

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel görünüyor
hemen kalkıp yapasım geldi

Unknown dedi ki...

Eline sağlık nefis olmuş:) sevgiler.

Unknown dedi ki...

mayalanmasını beklemedinizmi?

Unknown dedi ki...

mayalanmasını beklemedinizmi?

Unknown dedi ki...

Sevgili deniz yildizi hayirli aksamlar canim mayalanmasi icin hic bekletmedim beklerse dahada güzel olur sanirim .yarim maya kullandim 20 gramlik .Hepinize cok tesekkürler bu güzel yorumlariniz icin.

Unknown dedi ki...

CANIM MAİL ADRESNİ BULAMADIM
nilayinsihirlielleri@gmail.com

buradan görüşelimmi?