20 Ekim 2009

irmikli tatlilar ((( irmik tatlisi ))

irmik  tatlisi ♣♥☻☺♥


IRMIK TATLISI
malzeme

  • 1 litre süt
  • 400 gram ciy kirema
  • 1,5 su bardak seker
  • 1,5 bardak irmik
  • 2 yemek kasik nisasta
  • yarim su bardak badem kiriklari
  • 1 tane vanilya sekeri
üzeri icin
  • 1 cay bardak badem kiriklari
  • 1 cay bardak cikolata kiriklari
  • 1 cay bardak antep fistigi kiriklari
hazirlanisi
  • Derin bir tencereye sütü ve ciy kiremayi kayup nisastayi iyice cirpin.
  • Ocagin altini acin tencereye irmigi ,vanilya sekerini,toz sekeri koyun
  • Sürekli karistirin koyu bir kivam oluncaya kadar bademkiriklarini daicine katip karistirin.
  • Tencereyi ocagin ürerinden alip elinizi yakmamasin biraz sogusun.
  • Elinize yapismasin diye avcunuza su damlatin ve kücük parcalar alip yuvarlayin .
  • Bu toplari badem ,cikolata veya fistiga batirip servis yapin .
  • Ben ilk defa yaptim cok piratik , leziz ve sunum olarakta güzel .
  • Afiyet olsun

11 yorum:

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

tam benlik olmuş bu tatlı ellerine sağlık.

TAZE NANE dedi ki...

Ben bunları hop hop ağzıma atar yerim.
Ne güzeller böyle.
Sevgiler canım.

Doyumluk.... dedi ki...

Değişik bir tarif .Şeklini böyle hiç yapmamıştım ama çok şık olmuş.Bende böyle yapayım.eline sağlık

aleyna dedi ki...

canım ne güzel bir sunum.ellerine sağlık.nede olsa tatlılar gülcandan.aldım gititm tabağı.sevgiler

Unknown dedi ki...

Canım çok leziz ve şıklar ellerine
sağlık öpüyorum...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım tek lokmalık ellerine sağlık süpersin:))

Unknown dedi ki...

Ay bunlar çok cici olmuşlar ellerine sağlık arkadaşım sevgıler...

MUTFAKISTAN dedi ki...

Cok degik tarif harika olmus
ellerine saglik canim
Sevgiler...

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

MERHABA ÇOK GÜZEL BİR TARİF MERAK ETTİM SEVGİLER

ufuk dedi ki...

canım tatlı canavarı olarak bu görüntü sabah sabah beni mahvetti;)) ellerine saglık. çok güzel bir blog tebrikler....bende beklerim..sevgiler

Banu dedi ki...

Bu ne enfes bi tatlı böyle ellerine sağlık canım... kuş lokumu gibi bir bir yerim ben:))) sevgilerimle...