7 Mart 2013

PORTAKALLI KEK

PORTAKAL LI KEK




malzemeler

  • 200 ml sivi yag ay cicek yag kullandim
  • 200 gram pudra sekeri
  • 200 ml portakal suyu 
  • yarim limon suyu
  • 1 portakalin kabugu
  • 350 gram un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 4 tane yumurta
  • 1 cay kasik karcin
hazirlanisi
  • Derin bir kabin icersine yumurtayi ilk önce pudra sekeri ile  birlikde cirpin.
  • Sivi yagi katip bir kez daha cirpin
  • Portakal ,limon suyu ve portakalin kabugunuda icersine katin.
  • Diyermalzemeleride katip cirpin kekinizi yaglanmis unlanmis  cemberli bir kalibiniza katip 175 derecede pisirin 
  • Kek soguyunca cemberini acip dilimleyin afiyetler olsun.



22 yorum:

Tarif diyarı dedi ki...

Çok severim portakallı keki mis gibi kokmuştuuur ellerine sağlık arkadaşım

Unknown dedi ki...

Oh mis mis! Ne de güzel olmuş harika..Ellerine sağlık...

nevininyemekleri dedi ki...

Rengi ne kadar harika olmuş. Portakallı olmasıda ayrıca cazip ellerinize sağlık.

kalpkurabiye dedi ki...

mis gibi kokusu sarmış blogları:)
ellerine sağlık canım..
sevgiler..

meri dedi ki...

benimde tercih ettiğim kek portakallı kek aromasına bayılırım ellerine sağlık afiyet olsun canım

Ferkay dedi ki...

Mis gibi portakal kokusu ile ne güzeldir değilmi Canım. Ellerine sağlık..

Hanifeden Lezzetler dedi ki...

Ellerinize sağlık nefis bir kek.Sevgiler

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

tama mevsimi kaçırmadan yapmak lazım sevgiler ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Tam sevdiğim gibi mis gibi portakallı kek. Bayılırım, ellerine sağlık canım..

ELANIN TARIFLERI dedi ki...

Bende son zamanlarda yaptım portakallı kek, ev buram buram koktu. Ellerine sağlık

chfashiontrend dedi ki...

Merhabalar;
Bloğunuzu yeni keşfettim ..Her eve lazım bir blog!.
takibe aldım güzel paylaşımınlarınızı..
Sevgiler:)

Dilek'le Mutfakta dedi ki...

bu bloğa bayıldım şarkılı türkülü..kim tasarlamış sa bravo..kıskandım valla..yenmekleriniz çok güzel..beni de takibe alırsanız sevinirim..selamlarhttp://dilektoksoy.blogspot.com/

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Ellerine sağlık Gülcan,
Kek nefis görünüyor, portakal kekin içinde mis gibi kokmuştur.

Peygamberim İzinden dedi ki...

Portakallı keki kim sevmez ellerine sağlık çok güzel olmuş görüntülerde süper :)

^^MerYus^^ dedi ki...

bunu yaptım süper oluyo ;)

çatlakkafe dedi ki...

mis gibi kokmuştur pişerken
ellerine sağlık

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

Pişerken yaydığı mis gibi portakal kokusuna bayılırım
ellerine sağlık
sevgiler

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

mmmmmmm mis canım sevgiler saygılar:)))

ilhan dedi ki...

Ne kadar güzel kabarmış. Kek kadar kek kalıbınıza da imrendim. :)) Ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

It's very trouble-free to find out any topic on net as compared to textbooks, as I found this article at this site.

Here is my site :: Normal Breast Improvement How Helpful

Peygamberim İzinden dedi ki...

Selamünaleyküm nerelerdesin iyi misin epeydir yeni yayın yapmadın merak ettim?

Unknown dedi ki...

Cok tesekkürler yorumlariniz icin .Kisa bir ara veriyorum ara sira yine paylasirim blogumda yaptiklarimda .Ben bir amaliyat gecirdim kolumda tuslara bastigim icin bu yüzden kolumda intaplanmalar oldu .Tenis kol ismini duymussunuzdur benimde basima geldiSon iki yildir cok zor sag elimi ve kolumu kullaniyordum isallah iyilesincede eskisi kadar bloguma zaman ayiramasamda Sevgiler Eminecim öptüm