23 Mart 2013

Limonlu Kek




malzemeler

  • 375 gram margarin (sanella kullandim)
  • 150 gram bugday nisastasi
  • 1 tutam toz(cay kasikgin ucu ile )
  • 300 gram toz seker
  • 5 tane yumurta
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 5 yemek kasik limonun suyu ve kabugunun rendelenmis hali
  • 300 gram un
glasur icin malzeme
  • 250 gram pudra sekeri
  • 1 tane limon suyu 
  • üzerine 1 tane limon 
hazirlanisi
  • Yumurtayi sarisinda ayirin .
  • Yumurtanin beyazini  ilk önce derin bir kabin icersinde mikserle cirpin köpük haline gelinceye kadar.
  • Margarin  ,vanilya sekeri ve sekeride yumurtanin üzerine ekleyip kirem gibi oluncaya kadar devam cirpin.
  • Yumurta sarisini ,un , tuz 5 yemek kasik limon suyu ve kabartma tozunuda ekleyip devam cirpin.
  • Ben bor cam kullandim yaglayip unlayin .
  • Harcinizi üzerine döküp 175 derece firinda pisirin .
  • Kek firinda cikinca 1 saat kadar sogusun .
  • Üzerine Pudra sekerive limon suyunu bir kasikla iyice cirpip soguk kekin hertarafina sürün.
  • Bir limonu önceden ince ücgen dilimleyip pura sekerini ürünce hemen siralayin yapisin imon dilimleri .
  • AFIYETLER OLS

12 yorum:

TuruncuTatlar dedi ki...

harika gözüküyor canım mutlu hafta sonları sevgiler..

Tarif diyarı dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım limonlu keke bayılırım.Bir sorum olacak 375 gr margarin demişsin çok olmuyormu?

Unknown dedi ki...

Deryacim 375 gram maegarin var yanlis yamisim ama cok degil bu tarifi almanlarin bir blogundan alip yaptim cokda nefis bir tarif

chickenapfels-kochkurs.blogspot.com

İlknur dedi ki...

mis mis misss
limonun kokusu buralara kadar geldi.
ellerine sağlık canım

Igne oyam dedi ki...

ellerinize sağlık banada beklerim sevgiler

bircanın renkli dünyası dedi ki...

elıne saglık gulcaan hnmcım :D

Banu dedi ki...

Nefis bir görüntü ellerine sağlık canım... sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Very great post. I simply stumbled upon your weblog and wished to mention that I have truly loved browsing your blog posts.
After all I will be subscribing in your feed and I'm hoping you write once more very soon!

My homepage; Sell Structured Settlements for Cash

Adsız dedi ki...

Very great post. I simply stumbled upon your weblog and wished to mention that I have
truly loved browsing your blog posts. After all I will be subscribing in your feed and I'm hoping you write once more very soon!

Here is my weblog: Sell Structured Settlements for Cash

LA SORELLA NİKAH VE BEBEK ŞEKERLERİ dedi ki...

Alman bir arkadaşım var bu tarifi harika yapıyor.Ben ne kadar denediysem de onun kekinin tadını bir türlü bulamadım.Sizin reçetenizi mutlaka deneyeceğim.
Ben de sizi bloguma beklerim
Antalya'dan sevgiler.

LA SORELLA NİKAH VE BEBEK ŞEKERLERİ dedi ki...

Alman bir arkadaşım var bu tarifi harika yapıyor.Ben ne kadar denediysem de onun kekinin tadını bir türlü bulamadım.Sizin reçetenizi mutlaka deneyeceğim.
Ben de sizi bloguma beklerim
Antalya'dan sevgiler.

LA SORELLA NİKAH VE BEBEK ŞEKERLERİ dedi ki...

Alman bir arkadaşım var bu tarifi harika yapıyor.Ben ne kadar denediysem de onun kekinin tadını bir türlü bulamadım.Sizin reçetenizi mutlaka deneyeceğim.
Ben de sizi bloguma beklerim
Antalya'dan sevgiler.