30 Ekim 2009

Poğaça



PATETESLI Poğaça malzeme 20 tane icin
  • 3 tane orta boy patetes
  • 1 tane yas maya
  • 1 bardak sivi yag
  • 1 bardak süt
  • tuz
  • ala bildigi kadar un (yumusak bir hamur)
üzerine
  • 1 tane yu murtanin sarisi
  • 200 gram kadar beyaz peynir
yapilisi
  • Patetesler haslanip soyulur.
  • Derin bir kabin icine un haric ekleyip elinizle maya iyice eriyince unu yavas, yavas ilave edip yugurun.
  • Üzerini kapatip en az 20 dakikadar mayalanmaya birakin
  • Kücük bezeler edin.Üzerlerine küp, küp peynirleri batirin.
  • Yumurta nin sarisini sürüp 170 derece firinda üzerleri nar gibi olana kadar pisirin.
  • Benim cok sevdigim pogca tarif lerimin arasinda yumusacik ve nefis.

8 yorum:

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Misss gibi olmuş.
Sevgiyle kal.

Sevil Şahin dedi ki...

hımm güzelliğe bak ellerine saglık canım afiyet bal şeker olsun
bu aralar yogundum gelemedim ziyaretine kusura bakma tatlım
sevgiler

tub@ dedi ki...

Yine döktürmüşsün canım ellerine sağlık,süper görünüyor pohaçalar
sevgilerimle

şirinem dedi ki...

ellerine sağlık ne güzel görünüyorlar tazecik birini aldım :)

KEYFESEYRAN dedi ki...

Bende puf poğaçaları çok seviyorum ama patatesle yoğurup denemedim harika olmuştur tadını tahmin edebiliyorum eline sağlık

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerinbe sağlık gülcancığım pamuk gibi olmuştur eminim :)))

mutfaktakizaman dedi ki...

ELLERINE SAGLIK CANIMCIM MISSS MISSS;))

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Nefis görünüyor, ellerinize sağlık. Patatesli poğaça hamuru hiç denemedim ama çok lezzetli olacağından eminim. Afiyet olsun. Sevgiler.