25 Ocak 2012

kolay poğaça





malzemeler
  • 250 gram quark  (süzme  yogurt)
  • 1su bardağı sıvıyağ
  • 2 su bardak ilik süt
  • kabartma tozu
  • aldığı kadar un
  • beyaz peynir
  • 1 tatli kasik tuz
  • 1 tutam maydanoz
  • 1 tane yas maya (40 gramlik )
  • 1 tane kabartma tozu


hazırlanması
  • Derin bir kabin icersinde peynir ve maydanoz hariç tüm malzemeleri karıştırıp yumuşak bir hamur elde edin. Maydanozu yikayip incecik dograyin peyniri de ufalayin hamurun icersine .
  • Hamurun icersine bir kez daha yugurup üzerini kapatip dinlenmeye birakin hamurunuz kabarinca ya kadar dinlensin .
  •  Ceviz büyüklügünde hamurlar kopartip yuvarlayin yağlanmış tepsiye dizin.
  • Hamurun üzerine yumurta sarısı sürüp çörek otu serpin.
  • Önceden isitilmis firinda 180 derecede üzerleri kızarana kadar pişirin.
  • Cok kolay ve süngergibi

13 yorum:

Da & Mer dedi ki...

Relmente deliciosos!! tienen un aspecto estupendo!!
Saludos Da & Mer

muhabbetsofrasi dedi ki...

eline sağlık olsun

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

gülcancığım ben geldim
poğaçan harika
yanım da zannettim
ellerine sağlık
dkdürmüşsün.
:)))

balböcükleri dedi ki...

tariflerine bayılıyorum gülcan abla.

mutfagabuyrun dedi ki...

harika olmuş cnaım.lezzeti resime geçmiş sanki.ellerine sağlık.sevgiler.

umutluhayat dedi ki...

ne kadar güzel,imrendim vallahi.ellerine sağlık gülcancım.

İnci Yemek dedi ki...

Bayıldım bu poğaçaya gülcanım :)listeme aldım en kısa sürede deneyeceğim:)
ellerine sağlık canım,öperim seni..

LEZiZ DÜSLER dedi ki...

Pofuduk pofuduk ne güzel kabarmislar Güncan bunlar. Ellerine saglik...
Bende yeni sayfama beklerim...

fatosun mutfagından... dedi ki...

nefis..olsa ne iyi giderdi..sevgiler

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

süper bir poğaça ellerine sağlık Almanyaya selamlar

Dely dedi ki...

Ummm, estos bollitos tienen una pinta espectacular.
Un besín.

birincisin dedi ki...

Şimdi sabah çayımın yanına olsa hayır demezdim:)ellerine sağlık..sevgiler:)

gönül dedi ki...

tarifleriniz deniyorum cok güzel pogaca gercekden harika oldun