27 Ekim 2009

muffings tarifi peynirli

MAFFINGS HINDISTAN CEVIZLI
Malzeme

  • 275 gram un
  • 1 tane yumurta
  • 120 gram seker
  • 80 gram margarin
  • 300 ml ciy kirema
  • 4 yemek kasik kakoo
  • 2 tatli kasik kabartma tozu
  • yarim kasik karbonat
Icicin
  • 100 gram labne peynir
  • 100 gram hindistan cevizi
  • 2 yemek kasik pudra sekeri
  • 1 paket vanilya sekeri
  • 2 yemek kasik süt
hazirlanisi
  • Kekini ilk önce cirp hazirla Labne peynir ile hindistan cevizi ,vanilva ve 2 kasik sütü yugur ve kücük toplar yap.
  • Kegit formlara 2kasik cikolata karisimin üzerine 1 tane hindistan ceviz toptan kokoyun .
  • 175 derece firinda pisirin
  • Cocuklarin sevdigi bir tat
  • AFIYET OLSUN

14 yorum:

Enza dedi ki...

che belli..e sicuramente buonissimi,
peccato non mi riesca tradurre le
ricette in italiano ...google dice
che la pagina è troppo grande,....
ciaooooo

Sevil Şahin dedi ki...

canım ellerine saglık harika

Narince dedi ki...

Çok güzel görünüyor. Kek hamuruyla üzerini de kaplasak sorun olmaz sanırım.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel ve iştah açıcı.
Sevgiyle kal.

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

ellerine sağlık tam ağız tadıma göre sevgilerimle

Federica Simoni dedi ki...

fantastici!!! una delizia!

tasarım mekani dedi ki...

ne guzel bir kek tarifi buuu:) bayildim inannn:) tskler paylasim icin.. medinem

Pembe Tatlar dedi ki...

AA çok değişik bir lezzet ellerine sağlık canım...

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK NE KADRA GÜZEK OLMUŞLAR :)SEVGİLER

Nur dedi ki...

Kesinlikle deneyeceğim, bu güzellik için çoook teşekkür ederim.
Ellerinize sağlık :)

Nilüfer dedi ki...

Bu muffings'inize bayıldım,çocuk olmaya gerek yok heralde:)çok nefis görünüyorlar ellerinize sağlık..
sevgilerimle..

elif dedi ki...

merhaba, ben fransa da oturuyorum sabah denedim cok guzel oldu ama ben cig kremadan 400 ml koydum 300 gr oluyor mu bilmiyorum cevap versen sevinirim

Unknown dedi ki...

Hayirli aksamlar Elif benim sevdigim kurabiyeler arasinda cocuklr icin harika ben 300 ml katmistim isallah güzel olmustur canim sevgiler öptüm.

elif dedi ki...

tesekurler cevap verdigin icin, cok guzel oldu ellerine saglik tarif icin tesekurler