10 Kasım 2009

fistikli kek

FISTIKLI KEK

malzeme


  • 1 su bardak fistik ezmesi
  • 3 tane yumurta
  • 1 su bardak süt
  • 125 gram margarin
  • 1 tane kabartma tozu
  • 1,5 su bardak pudra sekeri
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 1 su bardak badem cekilmis
  • 1 yemek kasik üzüm pekmezi
  • aldigi kadar un


hazirlanisi
  • Pudra sekeri ve yumurtayi cirpipicineun ve kabartma tozu haric diyer malzemeleri ekleyip cirpin.
  • Unu biraz ekleyip kabatma tozunuda ekleyip cirpin .
  • Yavas yavas unu devam ekleyin ve iyi ce cirpin.
  • Firin tepsisini yaglayip unlayin.
  • Kek kivamini tepsiye döküp firina sürün.
  • 175 derece de pisirin.

8 yorum:

kutsalsofra dedi ki...

günaydın arkadasım,TÜRK MİLLETİnin başı sağolsun,vatan varolsun.sevgiler...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Atom bombası gibi.Her şey var. Kimbilir ne lezzetlidir.
Sevgiyle kal.

şirinem dedi ki...

çok güzel görünüyor herşeyle denedim ama fıstıkla hiç kek yapmamıştım :)

angel dedi ki...

selam sitenizi arkadaslari gezerken gordum cok guzel tarifleriniz var.hele fistikli keke bayildim orjinal bir kek olmus not aldim denicem ins.sevgilerle

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ne kadar harika gözüküyor ellerine sağlık bitanem...

Unknown dedi ki...

canım ellerine sağlık kekınden bır dılım aldım:)))

gülay mutfakta dedi ki...

canım ellerine sağlık.. tadını tahmin ediyorum nefis olmuştur...

sevgiler..

dilek deryasi dedi ki...

arkadasim kek sahane görunuyor su gece yarisi bir dilim yiyesim geldi yahuu.ellerine saglik.