14 Aralık 2009

HELVALI KEK

helvali kek tarifi   helvali kek 
 

HELVALI KEK
malzeme
  • 250 gram margarin
  • 1 su bardak süt
  • 4 kibrit kutusu büyüklügü kadar tahinli helva
  • 3 tane yumurta
  • 1 tane kabartma tozu
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 3 yemek kasik nutella
  • 3 su bardak un
hazirlanisi
  • Derin bir kabin icinde yumurta ve sekeri cirpin
  • icine nutella haric diyer malzemeleride ekleyip devam cirpin
  • Hamurtan 3 kepce ayirin .
  • Diyer kalanin icine nutellayi ekleyip devam cirpin.
  • Pasta kalibina yag sürün ve unlayin.
  • Kalibin tabanina sade hamuru dökün üzerine nutellayla cirptiginiz kivami döküp 175 derece firinda pisirin
  • Helvanin tadini aliyorsunuz nefis bir kek
  • Ben sade helva kullandim arzu ettiginiz helvayi katabilirsiniz kekinize

17 yorum:

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ilk yorumun benden eline sağlık,bu saatte benim gibi oturan varmı diyordum varmış,iyi sbahlar

kalpkurabiye dedi ki...

Canım ellerine sağlık çok güzel görünüyor..:))

Fausta dedi ki...

wow, it looks gorgeous!!!

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Farklı ve süper bir kek tarifine benziyor. Çokta kabarmış. Elelrine sağlık. Sevgiler...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

değişik bir tarif,ellerine sağlık canım.helvayı çok severim de kek de hiç denememiştim.afiyet olsun.sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Ellerine saglik canim...


Sevgilerle..

KEYFESEYRAN dedi ki...

Gülcancım valla helva deyince kutu kutu yerim zaten keki de çok severim ikisini birleştirip yapmışsın aldım hemen ama yakar beni bu tarif sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ellerine sağlık gülcancığım..
ben bu keki tattım.
tahin havasında ve hoştu.
ama senin yağ miktarın çok fazla gelmedi acaba ?
:(( hem margarin !!
benim tarif farklı kaldı :)

nurşen dedi ki...

Gülcanım selamlar,enfes bir tarif.Ellerine sağlık canım,afiyet şeker olsun size.
Güzel bir hafta geçirmeni dilerim.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

ablam ellerine sağlık hepside çokkk güzeller..amca kızı hatice

sümeyye dedi ki...

ilk kez duydum helvalı keki.müthiş görünüyor.artık kek deyince gülcan gülcan deyince kek geliyor aklıma:)harika kabarmış yine.ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

ablam ellerine sağlık hepside çokkk güzeller..amca kızı hatice....

Adsız dedi ki...

aaddf

gülay mutfakta dedi ki...

canım ellerine sağlık.. tadı tahinli keke benziyordur herhalde..
sevgilerimle...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık.....
Mutlaka denemeliyim:)))

Unknown dedi ki...

canım ellerine sağlık afiyet şeker olsun.Sevgiler.

http://yaseminlerim-yasemin.blogspot.com/ dedi ki...

Canim ellerine saglik kekinden bir parcacik aldim cok nefis oldu afiyet seker olsun ,tariflerin cok nefis bende bekliyorum mutlu huzurlu guzel bir gun gecirmen dilegiyle sevgiler.