27 Aralık 2009

MUFFINS tarifi


BADEMLI KALP MUFFINS
malzeme
  • 250 gram un
  • 3 tatli kasik kabartma tozu
  • 1 tane yumurta
  • 1 tane kabartma tozu
  • 100 gram seker
  • 150 ml süt
  • 50 ml sivi yag
  • yarim su bardak badem kiriklar
  • 30 gram esmer seker
üzerine
  • nutella, antep fistik ,ceviz ,cikolata kiriklari
hazirlanisi
  • un ve kabatma tozunu karistir
  • yumurta sekeri cirpin.
  • yag süt ve diyer malzemeride ekleyip cirpin unu nu ekleyince kasikla iyice karistirip
  • Kalb formlara 1 er kasik kayup firinda 170 derecede pisirin.
  • Bem kabaran kisimlarini kesip nutella sürdüm ve cikolata kiriklari, antep fistigi,cevizle süsledim nefis oldular



12 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canımm hepsi birbirinden güzel olmuşş sevgiler..

aleyna dedi ki...

GÜLCANIM DÖKTÜRMÜŞSÜN.ELLERİNE SAĞLIK.ALDIM BU AKŞAMKİ TATLIMI KAÇTIMMMM:)

fimere dedi ki...

they are beautiful these muffins with a nice shape
good day

Unknown dedi ki...

canım ellerıne sağlık harıka olmuş muffınler bir kaç tane alsam diyorum:))Ziyaretın için teşekkürler sevgiler...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık harika gözüküyorlar...

Adsız dedi ki...

Muffinler cok güzel duruyorlar...
rengarenk harika....

Ellerine saglik canim...

Sevgiler

atesböcegi dedi ki...

masallah sana. hepsi birbirinden lezzetli ve güzel görünüyor. ellerine saglik canim. sevgiler

susamcorekotuFeriha dedi ki...

HAYRAN OLDUM BAKAKALDIM TEBRİKLER

Hatice dedi ki...

Merhabalar bende senin blogunu cok begendim mandalinali pastani ilk firsatta deniyecegim ellerine saglik hepsi super

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

ellerine sağlık canım nefis olmuşlarr sevgilerimle iyi haftalar

sarımutfak-hande dedi ki...

harikalar canım
ellerine sağlık
aşurende güzel olmuş allah kabul etsin

Zehra Gürgen dedi ki...

Gülcan hanım merhaba, kalpli bademli muffini görünce hemen yorum bırakmak istedim.
Sizinkilerde harika görünüyor ve benimkilerden daha süslüler :)

ellerinize sağlık