24 Mart 2010

sucuk mantarli Pizza tarifi

Pitzza kasarli sucuklu   ♥♥♥♥

hamurunun malzemesi
  • 1 kilo un
  • yarim su bardak aycicek yagi
  • 1 tatli kasik tuz
  • 1 tatli kasik seker
  • 1 tane yas maya
  • ilik su aldigi kadar
sosu
  • 2 tane sogan
  • 1 kutu domates suyu
  • 2 dis sarimsak
  • 1 tutam maydanoz
  • 1 kasik domates salcasi
  • yarim cay bardak aycicek yagi
  • yarim cay bardak su
üzeri icin
  • mantar, sucuk ,kasar
hazirlanimi
  • Suyu yavas yavas ekleyip yumusak bir hamur elde edin.
  • Hamurunuzun üzerini kapatip 10 dakika dar dinlenmeye birakin.
  • Sosunu sogan ve sarim sagi soyup dograyin maydonozuda mutfak robotundan tüm malzemeyi gecirin
  • Tepsinize hamuru 4 parcaya bölün.
  • 1 parcasini tepsiye yag damlatip acin .
  • Sosunuzdan her tarafina kasikla gezdirin.
  • Kasardanda hertarafina koyun.
  • Kasarin üzerine sucuk ve mantar 170 derecede pisirin .Nefis bir lezlet Pitza nizin sosu cok önemli leziz bir pitza istiyorsaniz deneyin sevgiler .

21 yorum:

Federica Simoni dedi ki...

adoro la pizza! la tua è davvero ottima! ciao!

fatosla dedi ki...

Pizza harika görünüyooo
ellerine sağlıkk
nasıl canım çektii şimdii:))
sevgiler

sessiz kelimeler dedi ki...

GÜLCANCIM ELLERİNE SAĞLIK NEFİS GÖRÜNÜYOR.canım blog acınca müzik çalıyor nasıl yaptın bende yapsam.biliyorsun yeniyim pek anlamıyorum.Sevgilerimle yardımını bekliyorum.

Unknown dedi ki...

Iyi aksamlar arkadasim... Görüyorum ki bu aksamki menüde pizza var... Hem de ne pizza... ELlerine saglik ve afiyetler olsun... Sevgilerimle güzel bir aksam diliyorum...

Rozerin'in Annesi dedi ki...

ellerine saglik canim pizza enfes gorunuyor...bir parca caldim bile...sevgiler...

sessiz kelimeler dedi ki...

Gulcancım baktım ama birşey anlamadım canım yaaaa.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çok hoş olmuş,afiyet olsun.Ellerine sağlık.Sevgilerrrr...

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

iştah kabartıcı görünüyor.ellerine sağlık sevgiler.

Pembe Tatlar dedi ki...

Off resmen olsada yesek dedirtti canım ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

pizzaaaaaaaa çok severim eline sağlık.

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım merhaba.Ellerine sağlık.Harika görünüyor.Sevgiler bıraktım.

gülay mutfakta dedi ki...

canım ellerine sağlık.. çok nefis görünüyor..
sevgiler...

emelce yemek dedi ki...

of of ellerine saglik.

Atike Momini Ziya dedi ki...

iyi geceler canm,
ben bilgisayarın başına bir oturdum kalkamıyoruuuuum. biri bana yardım etsiiin! deyip bağırasım geldi yaww...
ama pizzayı görünce de yorum yazmadan edemedim canm. ellerine sağlık. gecenin 1inde olsa da yesem denir mi?? dedim bile :))
sevgilerimi gönderdim...

ZUHAL dedi ki...

Ellerine sağlıl tatlı Gülcanım.Pizzaya bayılırım.Sevgiler...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis bir görüntü.
Sevgiyle kal.

Saglıklımutfak dedi ki...

Merhaba canım . nasılsın eline sağlık nefis gözüküyor. bu aralar pizza ve tavuk suyu çorba patlaması yaşanıyor bloglarda.:)

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

nefis görünüyor ellerine sağlık..

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım nefis görünüyor:))

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim nefis gorunuyor eline saglik,çoktandir pizza yemiyorum canim çekti mmm nefis bir dilim aliyorum,hosçakal.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Gülcancimsaat 3 olmus ve ben daha ne pisirecegime karar vermedim.hani bazi günler vardirya insanin aklina hic ama hic bir sey gelmez ya da gelirde evdekiler fikire burun kirarlarya iste öyle bir durumdayim Simdi senin pizzayi gördümya eh evde sucukta var,mayada olcak hadi ben gidiyorum hamur mayalamaya...Sevgiler