18 Nisan 2010

BEYAZ CIKOLATA CILEKLI PASTA Kolay pasta

CILEKLI PASTA  cilekli pasta    kolay pasta
malzeme tabani icin
  • 180 gram un
  • 180 gram toz seker
  • 180 gram yumusak margarin
  • 3 tane yumurta
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 1 cay kasik kabartma tozu
  • 2 yemek kasik maden suyu(asitli normal su)
kiremasi ..2 su bardak su ,1 tane kiremsanti 2 yemek kasdik cikolata kiriklari
üzerinin cikolatasi .. 50 gram beyaz cikolata ,2 tatli kasik badem kiriklari
arasina ..500 gram cilek
hazirlanimi
  • Yumurta ve yagi cirpin sirayla malzemeleri katip cirpin.
  • 170 derecede yaklasik 15 20 dakika pisirin.
  • Kekiniz soguyunca.
  • Kiram santi ile soguk sütü cirpin cikolata kiriklarini karistirin.
  • Cilekleri temizleyip ortalarindan ikiye böyün.
  • Mikro dalgada beyaz cikolatayi eritip icine bademi karistirin.
  • Kekin üzerine kiremeyi sürün.
  • Cilekleri siralayin.
  • Buzdolabina üzeri ni papatip 1 saat bekletin.
  • Erimis bademli cikolatayi servis yaparken gezdirin cileklerin üzerine
  • Ben bu pastayi her yaz aylarinda yapiyorum kivili mongolu ve ya ananaslida nefis oluyor AFIYETLER OLSUN

16 yorum:

etamincikizlar dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel görünüyor. Çilekle yapılan herşeye bayılırım.. bende bugün çileğe bakıyorum seni ne şekilde yesem daha leziz olursun diye düşünürken iyi oldu bu pasta..

umutluhayat dedi ki...

harikA OLMUŞ CANIM.ELLERİNE SAĞLIK OLSUN

sugibi dedi ki...

ellerinize sağlık,çok güzel olmuş.

Ayşe dedi ki...

Ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Canım bu ne güzel bir görüntü ellerine sağlık.Nefissss görünüyor.İyi pazarlar diliyorum.sevgiler.
http://hamaratabla.yetkinforum.com/forum.htm

MUTFAKISTAN dedi ki...

OOOOO SAHANE GORUNUYOR
ELLERINE SAGLIK CANIM
SEVGILER

ZUHAL dedi ki...

Gülcannn ne kadar güzel gözüküyor.Çok iiştah açıcı.Ellerine sağlık canım benim.

emelce yemek dedi ki...

eline saglik cok guzel gorunuyor

Unknown dedi ki...

Uffff... gene nefis bir tat,,, ellerine saglik canim benim...

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

çok güzel görüntü ellerinize sağlık selamlar

Pembe Tatlar dedi ki...

offf canım görüntü muhteşem ya ellerine sağlık canım....

Unknown dedi ki...

Gülcan cığım eline sağlık canım pastan şahane olmuş yalnız kremasının malzemelerinde bir yanlışlık var sanırım düzeltmen gerek 2 bardak su yazmışsın anlatırken süt diye anlatmışsın hatırlatmak istedim sevgiler
fırsat bulunca bende ananaslısını deneyeyim inşaallah çok severim:D

LEZİZCE dedi ki...

Gelde yeme şimdi çikolata ve çilek nefis bence ellerine sağlık canım.

sarımutfak-hande dedi ki...

harika görünüyor canım
ellerine emeklerine sağlık
sevgilerimle

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Ellerinize sağlık, çok şık görünüyor. Ben de bir sürü meyve aldım, bir etkinliğe hazırlanmak için ama hem zamansızlıktan, hem kararsızlıktan meyveler bozulmaya başladı. Belki bu akşam bir şeyler deneyebilirim. Afiyetle....

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

ellerine sağlık nefis olmuşş sevgilerimlee