12 Aralık 2010

Çikolatalı Kek

Çikolatalı Kek  

MALZEMLER (((( Kücük kalb pasta kalib icin  )))))
  • 240 gram blok cikolata
  • 120 gram tere yag
  • 2 tali kasik kabartma tozu
  • 140 gram pudra sekeri
  • 4 tane yumurta
  • 3 yemek kasik süt
  • 7 tepeleme yemek kasik un
hazirlanisi
  • Cikolatayi yavasca benmari yöntemi ile eritin.
  • Yumurtalarin sarisini ayisin beyazini iyice cirpin cirpilmis yumurta beyazini buz dolabina koyun.
  • Yumurta sarisini ,tere yagi, sütü  ,pudra sekeri  ,kabartma topzunu ve unu cirpin.
  • Eritiginiz cikolatayi icersine katip devam cirpin.
  • Yumurta beyazinida ilave edip iyice cirpin..
  • Kaliblari yaglayip unlayin.
  • Esit sekilde hamuru kaliplara bölün kasikla .
  • Üzerlerine badem kiriklarini koyup 175 derecede 40 dakika kadar pisirlme süresi .
  • Cok kabardi keklerim  kaliblarim dan badem kiriklarim tasti nefis ve cok kolay bir kekhttp://tatllar.blogspot.com/

22 yorum:

Adsız dedi ki...

Ellerine saglik Gülcancim harika görünüyorlar, ne güzel kabarmislar

Avrupa'da yasam dedi ki...

canim ya nasil kabrttin onlari öyle valla tek kelimeyle harikasin afiyet olsun.Emineyle konustuk.Cocuklarin Su kis tatili gelsin sizi ziyaret edecegim.herkeese selam eder yanaciklarinizdan öperim anacim...

sarkaç dedi ki...

Oooo! Ne güzel kabarmışlar:)))

sümeyye dedi ki...

harikasın canım yine döktürmüşsün valla.ellerine sağlık süper görünüyorlar.canım mimledim seni bloguma uğrar mısın?

ham ham ev yemekleri dedi ki...

kalıplar harika :))kek daha harika.. ellerinize sağlık..

DATLIM dedi ki...

Çok leziz görünüyor :)ellerinize sağlık ...bu arada kek kalıplarınıza bayıldım!

anneanneninemekleri dedi ki...

Nefis görünüyorlar,hele çikolatalı olması bir artı zaten ellerine sağlık.

Swotpisces dedi ki...

ne şeker kalıplar onlar öyle, bayıldım yaaaa.. :)

Federica Simoni dedi ki...

bellissime! chissà che buone!!

evatolyesi dedi ki...

Ne kadar güzel kabarmışlar pufuduk pufuduk afiyet olsun
Sevgiler:)

evatolyesi dedi ki...

Ne kadar güzel kabarmışlar pufuduk pufuduk afiyet olsun
Sevgiler:)

STYLE M dedi ki...

nasil guzel kaliplar öyleeee
hmm kahveyle nasil giderdi simdi ;))

Unknown dedi ki...

selam Gülcanım
ellerine sağlık kekler ne kadar güzel kabarmış maşaallah
ben kalıplarına bayıldım acaba bu kalıplardan nerede bulabilirim?
süpersin
sevgiler

Unknown dedi ki...

Tatlı yapmaya evde meraklıysanız ulkerpotibörlüpastalar sayfasının tariflerini bi evde deneyin cok pratik ulkerpotiborlupastalar.com

Unknown dedi ki...

Canim pabatyam ben kaliplarimi kahve satilan ismi Tchibo aldim üstelik bu hafta indirimde 4 kalip 10 eurou du .Sevgiler canim öptüm.

Unknown dedi ki...

Gülcancigim ne tatli kaliplarin var öyle, bayildim valla... Ellerine saglik canim benim...

Adsız dedi ki...

You'll want to add a facebook button to your blog. I just bookmarked this article, although I had to complete it manually. Simply my $.02 :)

- Robson

Unknown dedi ki...

hayırlı cumalar Gülcanım cevap vermişsin Allah razı olsun ama ben burada bulamadım o şeker kalıplardan keşke sen bana alıp da yollayabilsen ne güzel olurdu:)
güzel günlerde kullan canım
sevgiler

reyhandan dedi ki...

oy oy gülcan abla boğunu çok beğendim siyah ve kırmızı çok uyumlu içine birde renkli tarifler eklenince daha da bir güzellik katmış takipçinim haberin olsun banada beklerim SELAMETLE...

Cafe Pepela dedi ki...

Vooav diyorum!
Görüntü muhteşem..

aslı dedi ki...

Sevgili Gülcan ne güzel olmuş bunlar. bayıldım doğrusu. Hemen benzer kalıplardan alıp deneyeceğim.
Ellerine sağlık, sevgiler.

hatice dedi ki...

slm.bén hatice,bu kek süper süper süper..denedim tam benim tamak tadimda süper cikolatali nefis oldu..sana cok tsk.ederim tariflerin cok güzel denemeye devam edecem ...selamlar