6 Nisan 2010

ZEBRA KEK ;Nefis bir zebra kek tarifi

zebra kek    ZEBRA KEK TARiFi 

malzeme
  • 5 tane yumurta
  • 250 gram şeker
  • 250 gram sıvıyag
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
  • 375 gram un
  • 125 ml ılık süt
  • 3 çorba kaşık kakao
  • 1 tane vanilya sekeri
hazirlanimi
  • Yumurta şeker ve vanilya ile rengi iyice açılıp.
  • Krema haline gelene kadar çırpın.
  • Yag ve süt ekleyin.
  • Kabartma tozunu una karıştırın.
  • Unu yavaş yavaş yumurtalı karışıma yedirin.
  • Kelepçeli kalıbı yaglayıp içine yag sürüp unlayin.
  • Fırını 175 dereceye ye ısıtın.
  • Hamuru ikiye bölüp, bir kısmını kakao ile karıştırın.
  • Kalıbın tam ortasına iki kaşık kadar beyaz hamurdan kondurun.
  • Beyaz hamurun üzerine iki kaşık kadar kakaolu hamurdan koyun.
  • Bütün hamur bitene kadar sırayla devam edin.
  • Üzerine hic dokunmadan firina sürüp pisirin.

17 yorum:

umutluhayat dedi ki...

gülcancım nefis görünüyor ellerine sağlık

susamcorekotuFeriha dedi ki...

eline sağlık,bir türlü yapamadım:(
sevgiler

Adsız dedi ki...

hani gerçekten zebra gibi olmuş:)))ellerine sağlık..

Hilal dedi ki...

harika görünüyor Gülcan, ellerine sağlık. ben de severek yaparım ama ne zamandır yapmıyordum özlemişim görünce anladım

istebudurhayat dedi ki...

Çok güzelllll eline sağlık mis mis

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok nefis görünüyor. Adına da çok yakışmış.
Sevgiyle kal.

aydilber dedi ki...

ellerine sağlık ..kek deyince akan sular durur

Benhurum dedi ki...

Eşim sayesinde bende kek delisi oldum:D ellerine sağlık canım valla hemen kaptım bir dilim tam da öğle vakti çok iyi geldi:))

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

gülcancım ellerine sağlık....kısmet olmadı denemek....

kalpkurabiye dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK GÜLCANCIMM BENDE HEP NİYATLENİYORUM BAŞKA BİŞİ YAPIYORUM ŞU KEKİ DENEYEMEDİM GİTTİ:))

emelce yemek dedi ki...

cocuklar bayiliyor bu keke eline saglik

Adsız dedi ki...

Ellerine saglik canim,cok güzel görünüyor...

Sevgilerimle...

sarımutfak-hande dedi ki...

nefis görünüyor ellerine sağlık canım
sevgiler gönderiyorum sana

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık bu kek bayılıyorum:)

yemekgezegeni dedi ki...

yemekgezegeni uyeliginizin gerceklestirilebilmesi icin sayfaniza eklemeniz gereken banner kodu mail adresinize gonderilmistir. Lutfen kontrol ediniz..

TAZE NANE dedi ki...

Ellerine sağlık mis gibi olmuş.
Sevgiler.

Renza dedi ki...

Buona e bella!! Complimenti!!!
Ciao e buona serata!