21 Mayıs 2010

poğaçatarifi

Peynirli Poğaça



malzeme
  • 2 bardak ılık süt
  • 1 bardak ılık su
  • 1 bardak sıvıyag
  • 1 yemek kaşık şeker
  • 1 tatlı kaşık tuz
  • aldigi kadar un
  • 3 yumurta beyazi (sarisini üzerine sürün )
  • 1 tane yas maya
ici icin
  • böreklik peynir
hazirlanimi
  • Tüm malzemeyi derin bir kabin icine katip iyicene yugurun.
  • Elinize yapışmayacak yumuşaklıkta bir hamur .
  • Hamuru üzeri kapali 20 -25 dakika kadar mayalandırın.
  • Peynir içini hazırlayın.
  • Tezgahin ütünü sıvıyag ile yaglayın .
  • Hamuru 5 parçaya bölün.
  • Hamuru merdane ile acin pitza dilimi gibi kesin.
  • Kenarlarina peynir koyup kenarindan tutup ucuna dogru sarin ay sekli verin.
  • üzerine yumurta sürün cörek otu kullandim susamda kullana bilirsiniz.
  • 175 derecedeönceden isitilmis firinda pisirin.

10 yorum:

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

ellerine sağlık güzel görünüyor

Gönülünce dedi ki...

Görüntü harika çok güzel olmuş ellerinize sağlık...
Sevgiler...

www.gonuluncelezzetler.com

emelce yemek dedi ki...

cok gzel hepsini esit yapmissin eline saglik

Unknown dedi ki...

Merhabalar canim arkadasim... Yine ellerine saglik diyorum... Afiyetler olsun.... Sevgilerimle, güzel ve upuzun bir hafta sonu diliyorum...

umutluhayat dedi ki...

gülcancım nefis görünüyor.afiyetler olsun

Adsız dedi ki...

Gülcan abla, eltim tarifini görmüs suan gece gece pogacalari yapiyor:)))

Ellerine saglik...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Bu pogacalar nefis olmus Gülcan,eline saglik,afiyet olsun size...

Ayrica naneli yumurtayida ilk kez duyuyorum ve hic denemedim,nanaeyi cok severim,belki denerim sonra,tesekkürler...

Sevgiler...

sugibi dedi ki...

ellerinize sağlık,çok güzel bir blogunuz varmış,

oznurunelemekleri dedi ki...

ellerine sağlık canım harika görünüyorlar kruasan görüntüsüde ayrı güzel olmuş sevgiler

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Merhabalar,
Ayşe Yaman'ın sponsorluğun da yaman etkinlikler çerçevisin de KREM ŞANTİLİ TATLILAR aktivasyonunu bu ay ben üstlendim. Krem şantili tüm tatlıları sayfamda paylaşabilirsiniz. Katılım tarihi 15 Mayıs-15 Haziran arası olacaktır. Sizde davetlimsiniz. Ayrıntılar için http://mutfaktayimm.blogspot.com adresim'den bana ulaşabilirsiniz. Harika tarif ve fotoğrafınızı bekliyorum...
Sevgiler...