15 Ekim 2009

KEK



BADEMLI KEK
malzeme


  • 4 tane yumurta
  • 250 gram seker
  • 125 ml aycicek yagi
  • 250 gram un
  • 3 tatli kasik kabartma tozu
  • 150 mil fanta
  • 250 gram badem kiriklari
  • 2 yemek kasik kakao

hazirlanisi

  • Kakao haric önce yumurtayi sekerlen cirpin.
  • icine diyer malzemeleride ekleyip cirpin .
  • Hamurun 2 su bardak kadar ayirik kakao ile iyice ne cirpin .
  • Pasta kalibini yaglayin unlayip hamuru kasikla icine koyun.
  • Kaaolu karisimida koyun .
  • Bir kasik yardimi ile 1 kez karistirin
  • 175 derece firinda pisirin .
  • Kürdani keke batirinca tertemiz cikiyorsa tamamdir. kontrol edin

6 yorum:

Sade dedi ki...

kek çok hoş. resim sorununuz kalmadı nşallah değil mi?

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
kekin hem cok güzel kabarmis hem de cok lezzetli görünüyor, icindeki kakaolu desen de harika bir hava katmis kekine, ellerine saglik diyorum.

Selamlar ve kocaman öptüm.

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

MERHABA HİÇ BADEMLİ KEK YEMEMİŞTİM SEVGİLER

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Süper tarifler eklenmiş, hepsi birbirinden güzel. Ellerinize sağlık. Sevgiler.

Sevil Şahin dedi ki...

gülcancım canım nefis olmuş yine ellerine saglık
sevgiler

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Her yerde kek goruyorum! Kek yapma zamani geldi!!!! diyet yaptigim icin biraz cekiniyorum yapmaya. Eger yaparsam 1 oturusta bitirim hepsini... kendimi kontrol edemiyorumki:) Yaa iste durumlar boyle!