20 Mayıs 2010

Puding nefis pasta

PUDINGLi NEFiS BiR PASTA





malzeme
tabani icin
  • 250 gram yulaf bisküvü ( Vollkorn-Butterkekse )
  • 1 su bardak ceviz
  • 1 memek kasikgi tereyagi
  • 1 paket vanilya puding
pudinginin malzemesi
  • 2 paket vanilya puding tozu (kaynar sütle hazirlananlardan )
  • Süt dü pudin paketin arkasindaki ml kadar kullanin
  • seker pudin tarifindeki gram kadar kullanin
  • 1 paket schmand (kirem peynir)
üzeri icin
  • cibuk cikolata lar
hazirlanimi
  • Bisküviyi rondodan gecirin.
  • Cevizide rondodan gecirin.
  • Yag va hazir 1 paket pudingle iyice tüm yugurun.
  • cemberli kaliba güzelce bastirarak tabanini yerlestirin.
  • Puding gin arkasindaki tarife göre 2 paketpudingi süt ve seker katip hazirlayin.
  • icine 1 paket schmand katip cirpin.
  • Cemberli kalibin icine pudingide ilave edip 170 derece firinda 6-8 daki ka pisirin.
  • üzerine cikolata cubuklari bicakla sesip aralikli koyup firina devam 3-4 dakika kadar pisirip sogumaya birakin.http://tatllar.blogspot.com/ bu tarif cok güzel bir tarif cocuklarda cok sevdiler afiyetler olsun ♥♥♥

26 yorum:

Adsız dedi ki...

Cok degisik bir pastaymis gülcan abla...
Ellerine saglik canim...

Fatoş Öztürk dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Afiyet olsun. =)

peynir hösmelimi dedi ki...

Ay harika görünüyor ellerine saglik.Sevgiler.

yemekbiraşk dedi ki...

gülcancım çok şık duruyor çay sofrasında eminimki ışıl ışıl duracaktır:) sevgiler...

lezzet sarayı dedi ki...

çok değişik birşey olmuş ellerine sağlık. yalnız tarifi çok acelemi yazdın banamı öyle geldi:-)))

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık Gülcanım.Ne güzel tarif böyle.tam mevsimlik olmuş.

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ellerine sağlık Gülcan. Yapım şekli değişim bir tatlı olmuş, ama görüntü süper...

umutluhayat dedi ki...

nefis bir pasta geçrketende bundan sonra tatlılar gülcandan.bayılıyorum tariflerine.sevgiler

Atike Momini Ziya dedi ki...

gülcancım ellerine kollarına sağlık... değişik ve eminim tadıda güzel olan bir pasta.. denemeler arasına alındı...
içten sevgiler...

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

ellerine sağlık değişik olmuş
sevgiler

Vahide dedi ki...

merhaba gülcancim,

pastan süper görünüyor ellerine saglik! sorum olucakti tabani icin 1 paket puding yazmissin. orayi tam anliyamadim ben! tozunumu kulanacagiz yoksa pudingi pisiriptemi kulanacagiz???

vahide

humeyra dedi ki...

Ya o nasıl görüntü öyle... Fena oldum baktıkça, canım istedi.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
nasıl güzel bir görüntü. Limonlu puding mi? BAyıldım.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

Vahidecigim ben vanilyali hazir pudin hazir cocuklarimizin yediginden.Aslinda daha miktar tere yag giriyor ben yagdan az kattim hazir puding bir 4 lülerin bir paketini kullandim.istersen sadece tüt ekleyip de yugura bilirsin.Önemli olan bisküvilerin cok set olmamasi.sevgiler hepinize

Bir Dilim Aşk dedi ki...

Ellerinize sağlık, çok istah kabartıcı görünüyor:)

MUTFAKISTAN dedi ki...

ELLERINE SAGLIK CANIM
COK GUZEL OLMUS PASTAN
SEVGILER

ZUHAL dedi ki...

Selam Gülcancım.Ne kadar güzel olmuş tatlın.Bayıldım....

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ .SEVGİLER

Adsız dedi ki...

abbacım ben kuzen hatice ellerine sağlık nefis görünüyor. yine hepsini döktürmüşsün... öpüyorum amlam seni..kendine iyi bak..

Adsız dedi ki...

abbacım ben kuzen hatice ellerine sağlık nefis görünüyor. yine hepsini döktürmüşsün... öpüyorum amlam seni..kendine iyi bak..

Unknown dedi ki...

Cokkk degisik olmus... ellerine saglik canim... Yiyen herkeslere de afiyetler olsun derken, hayirli cumalar diliyorum...

HÜLYA dedi ki...

bayıldım ben buna.. ellerine sağlık canım..hafif ve lezzetli bir tatlı olmuş

sarımutfak-hande dedi ki...

çok değişik ve güzel olmuş
ellerine emeklerine sağlık
sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

canım çok değişik geldi bana:) ellerine sağlık diyorum..
hayırlı cumalar:))

Naile dedi ki...

çok değişik bir pasta olmuş. Güzel görünüyor ellerine sağlık

Sena Çeyiz dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık. İzleyicilerime hediye vermek istiyorum kabul edersen bir uğra lütfen :)