15 Ağustos 2010

patatesli et yemegi

Patatesli et yemegimalzeme
  • 2 kilo kuşbaşı dana eti
  • 4 orta boy patates
  • 1 yemek kaşık domates salçası
  • 1 yemek kaşık biber salçası
  • 2 dis sarimsak
  • 2 cay kasik kimyon
  • 2 tatli kasik tuz
  • 2 cay kasik kekik
  • yarim demet maydanoz

hazirlanisi

  • Etleri pişene kadar suda haşlayıp, sonra biraz kendi yagıyla kavurun.
  • Patatesleri soyup küp ,küp dilimleyin.
  • Kizgin yagda kizartin.
  • Kavurdugunuz eti bor camin icine alin.
  • Tencereye kavurmadan kalan yagin üzerine salcalarinizi sarimsak ve baharatinizida ekleyip üzerine 1,5 bardak su ekleyin.Hafif kaynayinca maydanozunuda dograyin icine.
  • Kizarmis patateslerinizide etin üzerine alin.
  • Hazirladiginiz salcali sosu ilave edin .
  • Ben kasar rendeleyip firinda 15-20 dakika kadar pisirdim

14 yorum:

Magia da Inês dedi ki...

♥ Olá, amiga!
Passei para uma visitinha... amei!
Está tudo muito lindo, criativo e de saboroso.
Bom fim de semana!
Tudo de bom!!!♥
Beijinhos.
Itabira♥♥
♥♥Brasil

fuat gencal dedi ki...

Hayırlı pazarlar, Çok leziz ve iştah açıcı olmuş ellerinize, emeğinize sağlık.

Saygılar.

capisi dedi ki...

Madremiaaa que rico plato , me llevo una ración , un beso.

özlem dedi ki...

ellerine sağlık. yemek çok güzel görünüyor. olsada iftarda yesek.

Fatoş Öztürk dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Hayırlı iftarlar öptüm...

muko dedi ki...

hımmmmm mükemmel görünüyor eline sağlık arkadaşım

sevgiler

mintinin dünyası dedi ki...

canım ben bu enfes yemeğe asla hayır demem.çok lezzetli görünüyor.ellerine sağlık gülcanım...

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık.Afiyet olsun.
Unutmadan yazayım kabaklı patates mücveri yaptım gerçekten dediğin gibi yağ çekmiyor ve çok hafif oluyor.Sitemdede yayınladım.tarif için tekrar teşekkürler.sevgiler...

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım nefis bir görüntü .Ellerine sağlık.Sevgiler bıraktım..

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canımm..:)) patatese bayılırım ben hem tok da tutuyor..:))
hayırlı iftarlar dilerim..

Banu dedi ki...

Canım nefis görünüyor yemeğin ellerine sağlık... Sevgilerimle...

çeşnici Handan dedi ki...

Bayılırm bu yemeğe. Ellerine sağlık harika olmuş canım. İyi haftalar.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor.Ellerine sağlık,yiyenlere afiyet şeker olsun.Sevgilerrrr...

HATİCE dedi ki...

CANIM ABLAM ELLERİNE SAĞLIK YİNE SÜPER YAPMIŞSIN... EMİNİM LEZZETİDE GÖRÜNTÜSÜ KADAR GÜZELDİR...ÖPÜYORUM SENİİ...