25 Ağustos 2010

TOMATES SOSLU MAKARNA

Domates soslu makarna malzeme
  • 500 gram cibuk makarna
  • 2 yemek kasik zeytin yagi
  • 1 tatli kasik tuz
sossu icin
  • 1 tane sogan
  • 1 ciye sarimsak
  • 3 yemek kasik zeytin yagi
  • 4 tane domates
  • 2 yemek kasik domates salcasi
  • 1 yemek kasik biber salcasi
  • tuz
  • karabiber
  • 1 tatli kasik fesliyen
  • 4-5 yaprak nane
hazirlanisi
  • Tencerede ince rendelenmis sogan ve sarimsagi kavurun zeytin yagda.
  • Üzerine ince rendelenmis domatesleri katipkaynasin.
  • Stap mikserden gecirin kaynayinca.( süzgecdende gecire bilirsiniz )
  • Salcalarida ekleyin nane ve fesliyenide incecik dograyin icersine.
  • Tuz ve kara biberinide katip orta ateste karitirarak 7-9 dakika kadar pisirin.
  • Makarnayi Kaynayan tuzlusuyun icersine birakin.
  • Yaklasik 8-10 dakika haslayin.
  • Süzgecden gecirip tencereye alinan makarnalara bie miktar tere yag katip karistirin..
  • Makarnanin üzerine sos sunuzdan katip servise hazir.Afiyetler olsun.

9 yorum:

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

ellerine saglik canim harika gorunuyor
bende gecen hafta yapmistim iftarda
isten birgun gelirken trende bir fransiz kiz cocugu annesine anne ben aciktim spagetti diyip duruyor
tabi haliyle orucluyum canim felaket spagetti istemisti
hemen gelir gelmez yaptim
hemen aklima o geldi :)yazmak istedim

Gizemli Tatlar dedi ki...

Ellerine sağlık.Makarna sevmeyen var mıdır bilmiyorum.Her çeşidi güzel oluyor.

kalpkurabiye dedi ki...

bayılırım ama bayılırımm ben yaaa:))) çok güzel görünüyor yaz geldiğinde yalnızca bunu yesem kafi benim için:))

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Soslu makarnalar ayrı bır lezzetlı oluyor..
Ellerıne sağlık bereketi bol olsun.

özlem dedi ki...

ellerine sağlık. hayırlı ramazanlar

çeşnici Handan dedi ki...

Sıcak günlerde rahatlıkla yenilebilen bir yemek olduğu için makarnayı çok severim. Sos ile harika gözüküyor ellerine sağlık canım.

muko dedi ki...

oooff offf görüntüü süperr eline sağlıkkkk

sevgiler

fatosun mutfagından... dedi ki...

en sevdiğim yemeklerden biridir makarna..şahane lezzetli görünüyor..ellerine sağlık canm sevgiler:))

Birsel ve İrem dedi ki...

Fesleğen ve domates uyumuna bayılırım. Ellerinize sağlık, nefis görünüyor. Afiyetler olsun.
Sevgiler.