4 Kasım 2010

kabak tatlisi

kabak tatlisi
malzeme
hazirlanisi

12 yorum:

MERHABA dedi ki...

bayılırım kabak tatlısına ellerinize sağlık çok güzel görünüyor .sevgiler...

anneanneninemekleri dedi ki...

Bayılırım kabak tatlısına ,eşim sevmediği için pek yapamıyorum.Resmiyle yetinelim artık.

kalpkurabiye dedi ki...

bende yaptım bugün canım şuanda ocakta:))
ellerin dert görmesin nefis olmuştur ellerinden:))

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

kabak olsun yeter ellerine sağlık selam

Gülcan dedi ki...

ben kabak tatlısını yemezdim.yemediğim içinde yapmazdım.eski ev sahibimiz birgün kabak getirmiş.ben işte iken ekşimde onu bir güzel tatlısını yapmış.biraz yanmıştı ama harika olmuştu. o an utandım.ellerinize sağlık.çok güzel görünüyor sevgiler.

Unknown dedi ki...

Merhabalar canim benim.... Ellerine saglik... Umuyorum hersey iyidir, yolundadir.... Cok öptümmmm,,,

Limon çiçekleri dedi ki...

Üzerine bolca şeker serpip su koymadan direkt fırına verip(üzerini folyolayıp)pişirdiğin zamanda çok lezzetli oluyor.Ellerine sağlık enfes görünüyor.

evatolyesi dedi ki...

Çok severim bol cevizli nefis görünüyor ellerinize sağlık
Sevgiler:)

Unknown dedi ki...

Bu tabak al beni götür diyor:))Ellerine sağlık arkadaşım.sevgiler.

Sevil Şahin dedi ki...

canım ellerine sağlık afiyet bal olsun

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK..BEN PEK YAPAMAM BU TATLIYI YA ÇOK PİŞER YADA AZ İKİSNİN ORTASINI BULMAK LAZIM:)

Mutfak Havlusu dedi ki...

Miss gibi kabak tatlısı
istanbulda da sezon açılmışken tam:)
ellerinize sağlık