12 Haziran 2011

MANTARLI MAKARNA SALATASI

MANTARLI NEFIS BIR SALATA


malzemeler
  • yarim su bardak misir
  • yarim su bardak bezelye
  • 1 tutam taze dere otu
  • 2 dis sarimsak
  • 1 su bardak mantar
  • 1 tatli kasik kimyon
  • 1 tatli kasik pul biber
  • 1 tatli kasik tuz
  • yarim limon suyu
  • 250 gram makarna
  • 3 yemek kasik ay cicek yag  ((mantari kavurmak icin ))
hazirlanisi
  • Makarnayi haslayip suyunu süzdürün ve sogusun.
  • Ben konserve kullandim mantar, bezelye ve misiri.
  • Hafif yagda mantari  yikayip 2 ye bölüp kavurun hem daha lezlet verir ve kokmaz.
  • Dere otunu yikayip dograyin  makarnanin üzerine..
  • Mantar ,bezelye ve misiri da ilave edin makarnanin üzerine.
  • Bir kasede tuz ,kirmizi pul biber, sarimsak ve limon suyunu karistirip makarnanin üzerine dökün.
  • Karistirip servis yapin .

6 yorum:

anneanneninemekleri dedi ki...

Ellerine sağlık,salata nefis görünüyor,sevgiler.

Özgen dedi ki...

Görüntüsü harika görünüyor arkadaşım çok lezzetli olmalı sevgiler...

Gülsüm dedi ki...

Ben cok severim mantarli yicekleri... Cok lezzetli görünüyor. Eline saglik.. Bu salatayi denicem...

yildiz dedi ki...

Ellerine saglik arkadasim,bizim
ev de salata niyetine degil,anayemek niyetine yenir valla

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Çok doyurucu bir salata olmuş.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

Gülcanim, sagol, varol güzel dileklerin icin... Darisi senin kizlarinin basina insallah... Kusura bakma, uzun zamandir ugrayamadim, söyle bir baktim tüm yaptiklarina, her zamanki gibi yine her lezzet birbirinden harika, ellerine saglik canim arkadasim benim... Öpüyorum, seni ve kizlarini tatli yanaklarindan...