11 Eylül 2011

etimek tatlisi nefis bir tatli

malzemeler
  • 1 litre süt
  • 3 paket ciy kirema ((6oo gram ciy kirema ))
  • 6 yemek kasik toz seker
  • 5  yemek kasik nisasta
  • 1 vanilya sekeri
  • 1 paket sakizli muhallebi  toz halinde hazir paketlerin icinde satiliyor
  • 1,5 paket etmek
  • 4 yemek kasik kakao
serbeti icin
  • 1,5 su bardak su
  • 1 su bardak seker
  • 2-3 damla limon suyu
hazirlanisi
  • Etimekleri borcama siralayin.
  • Serbetinizi kaynatip kasikla ekmeklerin ürenine dökün.
  • Tencereye süt ve ciy kiremayi katin.
  • Icersine nisasta ve sakizli muhallebiyi katip iyice bir karistirin topac kalmasin.
  • Ocaginizi orta hatese acin.
  • Seker ve vanilya sekeri de ilave edip sürekli karistirak pisirin kivam koyulunca ekmeklerin üzerine muhallebiyi dökün.
  • Üzerine kakao yu üzerine eleyin .
  • Bu tatli sakiz aromali cokta güzel soguk ikram edin.  http://tatllar.blogspot.com/

13 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel görünüyor ama 3 paket krema fazla değilmi? hem nişasta hemde hazır muhallebi fazla kıvamlı yapmıyormu? aynı tarifi 1 paket krema ile yapsam olurmu? cevap için şimdiden teşekkürler.

lengineer dedi ki...

Aman tanrım bu ne muhteşem görüntü...

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Ellerine saglik harika gözüküyor böyle hafif tatlilari cok severim.. denemek isterim mutlaka tesekkürler

lezzet sefasi dedi ki...

Nefis gorunuyor elleriniz e saglik
Sevgiler
Sefa


not; Gulcan hanim merak etim benim yorumlarim size ulasmiyormu?

Unknown dedi ki...

Canim ben diyer tariflerimde 2 paket kirema kullandim keske grami ölcüpde verseydim nisastayi kasiklar normal dolu ölctüm tepeleme degil .bir paket kiremada olur süt biraz daha fazla katarsin .
Hic kirema koymadanda hazirlaya bilirsin neden olmasin mutfakta sinIr yok sevgiler öptüm.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

gülcancığım
benim kekin lafı olmaz ama, senin atlıyı alıp gitmek lazım,
ben ilk dilimi alıyorum, gerisini dostlar pay etsin ! :=)))

yaseminlerim dedi ki...

Hayirli aksamlar canim off off ben bu gidisle zayiflamak icin diyetisyene gidecegim,sizleri tatlilarina dayamnamyorum yapip yapip yiyorum obur oldum ciktim bu aralar allah acisin halime 60 kiloya dayandim neyse ellerine saglik canim afiyet seker olsun sevgilermi biraktim:))

Baharcicegi dedi ki...

Muhallebisine sahne katmak güzel fikir tarifini deneyecegim hafif ve pratik bir tatli olmus ellerine saglik canim

Adsız dedi ki...

canım ablam ellerine sağlık enfes görünüyor eminim tadida öyledir şimdi olsada yesem dedim yani yarın yaparım artık benim kuzen hatice öptüm kendine iyi bak byy

made in funda dedi ki...

süper bir görüntü.ellerine sağlık.

durutarifler dedi ki...

Ben de çok severim ama bunun görüntüsü muhteşemmm olmuş Ellerine sağlık. Sevgiler

otuzundansonra dedi ki...

adaşım yine döktürmüşsün ellerine sağlık

Arzu'nun hobileri dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım.paylaşımın için teşekkürler.çok leziz görünüyor.sevgiler... :))