12 Eylül 2011

HAŞHAŞLI REVANİ tarifi

malzemeler
  • 5 tane yumurta
  • 1 su bardak ay cicek yag
  • 1 su bardak toz seker
  • 1 su bardak irmik
  • 1 su bardak un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya sekeri
  • 3 yemek kasik hashas
serbetiicin maklzeme
  • 3 su bardak seker
  • 3 su bardak su
  • ceyrek limon
hazirlanisi

  • Serbetinizi kaynatin ve sogumaya birakin tatlinin üzerine dökerken kaynar olmasin.
  • Yumurta ve şekeri mikserle iyice çırpın .( ((Ben önceki tariflarimde 6 yumurta kullanmistim  böylede cok güzel oluyor.))
  • Yag, yogurt, haşhaş, irmiğide icersine ekleyip karıştırın.
  • Un vanilya ve kabartma tozunuda katıp karıştırın.
  • Borcamin icersine döküp  175  dereceye ayarlanmış  fırında pisirin
  • Serbetinizi ilik olunca tatli nin üzerine dökün.
  • Tatlinin üzerine hindistan cevizi döküp servise hazir .http://tatllar.blogspot.com/

6 yorum:

olsada yesek suzan dedi ki...

bayılırım bu tatlıya ellerine sağlık canım...

bırtutamkekik dedi ki...

muhhteşemm bir manzara:)
ellerine sağlık canım nefis görünüyor gerçekten de:)
bende bayılıyorum haşhaşlı her lezzete ama,çocuklar yemiyorlar:(
bir dilim aldım müsadenle:)
sevgileerimle...

zeymurancafe dedi ki...

haşhaşlı çok güzel oluyor tatalılar ellerınıze sağlık

Unknown dedi ki...

Harika görünüyor Gülcan'cım, ellerine sağlık.. En sevdiğim tatlılardan biridir.

Sevgiler..

lezzet sefasi dedi ki...

Harika gorunuyor Guncan ellerine saglik.
Bu memlekette hasha s bulursam bende yapmayi dusunuyorum.
Sevgiler
Sefa

AslıASLI dedi ki...

harika görünüyolar, ellerinize saglık :)